czwartek, 2 marca 2017

Before & After V



Hej kochani 馃槉 Mam dla Was kolejn膮, ju偶 V ods艂on臋 serii before&after. Pierwsza sesja to pe艂ne s艂o艅ca i ciep艂a uj臋cia z Kub膮 (link w po艂owie postu). T臋skni臋 za tak膮 pogod膮, a to ju偶 nied艂ugo 馃榿 Tak偶e serdecznie zapraszam na sesje zdj臋ciowe do mnie, mam ogromn膮 ch臋膰 wyj艣cia w plener i zrealizowania ciekawych pomys艂贸w! Czekam na Was! Prosta, lu藕na i ca艂kiem szybka sesja, a na dodatek eksplozja kolor贸w! Druga sesja to totalne przeciwie艅stwo, stonowana, wystylizowana, ch艂odna, powa偶na. Pogoda bardzo by艂a na nie podczas warsztat贸w na Zamku Kr贸lewskim, wia艂o i pod koniec nawet popada艂o tak偶e uj臋膰 z zewn膮trz jest niewiele. Oczywi艣cie z niezast膮pion膮 Karolin膮 (link do sesji tak偶e w po艂owie postu). 
Zabieram si臋 do sklejania post贸w obr贸bkowych, cholernie praco i czasoch艂onne... Zaczyna mnie tak偶e n臋ci膰 zmiana szablonu bloga, to ju偶 si臋 robi denerwuj膮ce, co p贸艂 roku co艣 nowego 馃槀 znacie ten b贸l? No nic zostawiam Was ze zdj臋ciami i tradycyjnie na ko艅cu zn贸w sonda, g艂osujcie kochani! Do nast臋pnego, miejmy nadziej臋 jak najszybciej. 

buziaki 馃拫





S e s j a  z  Kub膮   k l i k 
S e s j a  z Karolin膮  -  k l i k

Before&After IV
Before&After III
Before&After II
Before&After I

Bardzo mnie cieszy, 偶e jest ju偶 Was tutaj 49 os贸bek i mamy ju偶 prawie 60k wy艣wietle艅! Niesamowite 馃榿 Przy okazji zapraszam Was na kana艂 na yt je艣li kto艣 nie widzia艂 filmik贸w z backstage'u  k l i k  du偶o jeszcze jest w przygotowaniu, ale nied艂ugo ujrzy 艣wiat艂o dzienne! Je艣li wchodzisz na mojego bloga kiedy pojawi si臋 nowy post, czytasz i starasz si臋 by膰 na bie偶膮co to kliknij obserwuj i poka偶 mi, 偶e jeste艣 tu ze mn膮 馃榿 B臋dzie mi niezmiernie mi艂o!








1 - Bartek (niepublikowana) 2 - Natalia (publikowane 2 foty) 3 - Dorota klik 4 - Karotka klik 5 - Aleksandra & Karotka klik 6 - Kuba klik 7 - Karotka klik 8 - Karotka klik 9 - Karotka klik 10 - Karotka klik 11 - ja hehe klik 12 - Marta (publikowane 2 foty) 13 - inne (oba zdj臋cia jako jeden pkt) klik 14 - Kocie rewolucje klik 15 - ja zn贸w hehe klik

Je艣li nie widzieli艣cie jakiej艣 sesji lub chcecie sobie przypomnie膰 wszystkie linki s膮 powy偶ej. Sonda nie b臋dzie mia艂a ograniczenia czasowego, przed napisaniem kolejnego postu z tej serii po prostu sprawdz臋 wyniki.
G 艁 O S U J E M Y  na dole ↓



Nikon D5000 i Nikkor 50mm f/1.8

15 komentarzy:

  1. Efekty s膮 naprawd臋 cudowne. Lubi臋 takie wpisy :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Wow, super jak z tych ciemnych zdj臋膰 zrobi艂a艣 takie jasne :)
    w czym przerabiasz zdj臋cia?:)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nied艂ugo powinien si臋 pojawi膰 post o tym.
      Przerabiam w Photoshop i Lightroom :)

      Usu艅
  3. Jestem pod ogromnym wrazeniem ! Te偶 przerbiam zdj臋cia w photoshopie od wielu lat i uwielbiam ten program!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) Photoshop ma wiele funkcji, kt贸re daj膮 nieograniczone pole do popisu to si臋 lubi :D

      Usu艅
  4. 艢wietny wpis. :) Uwielbiam ogl膮da膰 przed i po.

    OdpowiedzUsu艅
  5. jestem zdania, 偶e obr贸bka jest cz臋艣ci膮 fotografii - ale jednak co za du偶o obr贸bki, to niezdrowo! (powiedzia艂a ta, kt贸ra nak艂ada na ka偶de zdj臋cie akcj臋 w stylu analog贸w). pami臋tam czasy kiedy moim starym pentaxem k100d super jedyne co robi艂am, to podci膮ga艂am kontrast, a efekt by艂 rewelacyjny... : ) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. te偶 mam s艂abo艣膰 do zdj臋膰 w stylu analog贸w, ale jako艣 u mnie to si臋 nie wpasowuje ;/

      Usu艅
  6. 艣wietny efekt uzyska艂a艣 :) B臋d臋 cz臋艣ciej zagl膮da膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Fajny post! Dzi臋ki niemu wiem, ze zdj臋cie mo偶na "o艣wietli膰" nie tylko lamp膮, lecz tez jakim艣 programem. Potrzeba tylko troch臋 czasu i umiej臋tno艣ci.
    Obserwuje, zostaje na d艂u偶ej :)
    werrkaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. warto naprawde obrabiac zdjecia bo czasami duzo lepiej wygl膮daja :)
    https://monikawiecekphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © 2014 PARALUME PHOTOS , Blogger