wtorek, 24 stycznia 2017

Before & after IV


Hej kochani 馃槉 Dzi艣 kolejny post z serii before&after, czyli od czystego raw'a prosto z aparatu do jpg, kt贸re widzicie na moich social media. Nie ukrywam, 偶e w艂a艣nie takie posty ciesz膮 si臋 najwi臋ksz膮 liczb膮 ods艂on 馃榿 I ja je lubi臋, mi艂o tak popatrze膰 na to jak prosta fotka zmienia si臋 w co艣 ciekawego. Te dwie sesje, kt贸re dzi艣 obejrzycie od kuchni mia艂y najwi臋cej g艂os贸w w sondzie. Tak偶e i teraz na dole znajdziecie ankiet臋, zach臋cam do oddania swojego g艂osu na sesj臋, kt贸r膮 nast臋pnym razem chcecie zobaczy膰 tutaj 馃槈 Dzi臋ki Wam nie mam problemu z wybraniem sesji, bo wiem ju偶 co chcecie obejrze膰. 
Standardowo ju偶 my艣la艂am, 偶e uda mi si臋 doda膰 ten post wcze艣niej, ale zesz艂o si臋 troszk臋. Co u mnie? Ci膮gle siedz臋 w zdj臋ciach ze studni贸wki, co艣 tam d艂ubi臋. Ko艅czy mi si臋 niestety miesi膮c praktyk w studiu foto 馃槶 bardzo bardzo b臋dzie mi tego brakowa艂o. Nigdy zimy nie lubi艂am i nie mia艂am na nic ochoty, tak w tym roku jak by艂am na praktykach wszystko si臋 zmieni艂o! Mn贸stwo energii i ochoty na sesje, za to ma艂o czasu 偶eby to wszystko ogarn膮膰, niesamowite jak szybko leci ten czas... Nim si臋 obejrzysz koniec dnia! 馃槺Z wielkim smutkiem musz臋 te偶 stwierdzi膰, 偶e jeszcze nie uda艂o mi si臋 wyj艣膰 na jak膮艣 sesj臋, ale jak z艂api臋 odrobink臋 czasu to b臋d臋 robi膰 stylizacj臋 - rzeczy ju偶 czekaj膮, teraz tylko z艂apa膰 za pistolet z klejem i brokat! Wszystko b臋dzie na snapie tak偶e dodajemy - olsoneek. Nie przed艂u偶aj膮c zapraszam na kilka sklejek before&after z bardzo mi艂ych i ciep艂ych sesji z lata ubieg艂ego roku, wszystkie potrzebne linki znajdziecie ni偶ej. 
buziaki 馃拫







S e s j a  z  Ol膮 i Karolin膮   k l i k 
S e s j a  ze mn膮  -  k l i k

Before&After III
Before&After II
Before&After I

Bardzo mnie cieszy, 偶e jest ju偶 Was tutaj 40 os贸bek i mamy ju偶 55k wy艣wietle艅! Niesamowite 馃榿 Przy okazji zapraszam Was na kana艂 na yt je艣li kto艣 nie widzia艂 filmik贸w z backstage'u  k l i k  du偶o jeszcze jest w przygotowaniu, ale nied艂ugo ujrzy 艣wiat艂o dzienne! Je艣li wchodzisz na mojego bloga kiedy pojawi si臋 nowy post, czytasz i starasz si臋 by膰 na bie偶膮co to kliknij obserwuj i poka偶 mi, 偶e jeste艣 tu ze mn膮 馃榿 B臋dzie mi niezmiernie mi艂o!






1 - Bartek (niepublikowana) 2 - Natalia (publikowane 2 foty) 3 - Dorota klik 4 - Karotka klik 
5 - Aleksandra & Karotka klik 6 - Kuba klik 7 - Karotka klik 8 - Karotka klik 9 - Karotka klik 
10 - Karotka klik 11 - ja hehe klik 12 - Marta (publikowane 2 foty) 13 - inne (oba zdj臋cia jako jeden pkt) klik 
14 - Kocie rewolucje klik 15 - ja zn贸w hehe klik 
Je艣li nie widzieli艣cie jakiej艣 sesji lub chcecie sobie przypomnie膰 wszystkie linki s膮 powy偶ej. Sonda nie b臋dzie mia艂a ograniczenia czasowego, przed napisaniem kolejnego postu z tej serii po prostu sprawdz臋 wyniki.
G 艁 O S U J E M Y  na dole ↓ 



Nikon D5000 i Nikkor 50mm f/1.8

33 komentarze:

  1. Przepi臋kne zdj臋cia - sama si臋 dopiero ucz臋 :)
    Z ch臋ci膮 do艂膮czam do obserwator贸w.
    PS. Mi艂o widzie膰 sw贸j szablon, szkoda, 偶e osoba, kt贸ra przypisa艂a sobie autorstwo..
    Pozdrawiam i lec臋 obejrze膰 reszt臋 wpis贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋 :)
      Kurcze, ale jazda nie wiedzia艂am, 偶e to nie tej osoby szablon i zabra艂a Ci prac臋 :/
      R贸wnie偶 pozdrawiam!

      Usu艅
  2. Dopiero teraz wida膰 ile pracy trzeba w艂o偶y膰 w pozornie proste uj臋cia :) Podoba mi si臋 efekt ostateczny,jedynie czasem rzucaj膮 mi si臋 w oczy ,,uci臋te'' nadgarstki (3,4,6 zdj臋cie od g贸ry).Sama mam z tym czasem problem i mo偶e dlatego jestem wyczulona na ten szczeg贸艂 u innych ;P W ka偶dym b膮d藕 razie wpis jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki za uwag臋! :) Mnie czasami przeszkadzaj膮 nadgarstki na zdj臋ciach, bo to bransoletka albo wygl膮da jak przetr膮cony XD Dlatego te偶 kadruje tak zdj臋cia, ale fakt poucinane ko艅czyny cz臋sto dra偶ni膮 oko :p

      Usu艅
  3. Super wysz艂y te zdj臋cia. Zamie艣cisz kiedy艣 wpis z instrukcj膮 jak je obrabiasz?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) Tak planuj臋 doda膰 instrukcj臋 z kilku program贸w, kt贸rych u偶ywam jako艣 w po艂owie lutego

      Usu艅
    2. Czekam na te instrukcje! :)

      Usu艅
  4. Efekt po jest naprawd臋 wow. Nagle te zdj臋cia wygl膮daj膮 niesamowicie profesjonalne niczym z ok艂adek magazyn贸w :)

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  5. Cudowne zdj臋cia i cudowne wy <3 Chcia艂abym nauczy膰 si臋 kiedy艣 robi膰 zdj臋cia ludziom i je przerabia膰. Jak na razie w mojej galerii kr贸luje przyroda.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) Ka偶dego rodzaju fotografii mo偶na si臋 nauczy膰, 偶ycz臋 powodzenia! Przyroda to tak偶e bardzo wdzi臋czny model ;)

      Usu艅
  6. Bardzo 艂adne zdj臋cia. Jedynie w 1 zdj臋ciu nie podoba mi si臋 noga od 偶贸艂tego krzes艂a :P Jaka艣 taka wygi臋ta- czy偶by przez sp艂aszczenie brzucha modelki?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :3 Tak jest delikatnie sp艂aszczone, ale zaskocz臋 to nie brzuch a 偶ebra! Modelka chudziutka :) Mi osobi艣cie nie przeszkadza ta noga od 艂awki dopiero w wersji before&after wida膰, 偶e zosta艂a przesuni臋ta.

      Usu艅
  7. Odpowiedzi
    1. Niesamowicie si臋 ciesz臋, 偶e do艂膮czy艂a艣 do grona obserwator贸w! ♥

      Usu艅
  8. Pi臋kne zdj臋cia, jak r贸偶nica. Jasne widoczne. Super

    OdpowiedzUsu艅
  9. Robisz wspania艂e zdj臋cia i pi臋knie je przerabiasz! Podoba mi si臋!
    ZAPRASZAM DO MNIE:

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsu艅
  10. 艢wietne zdj臋cia 馃槏馃槝 obserwuje bloga :) http://dominatt.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsu艅
  11. 艢wietne zdj臋cia. Ja staram si臋 robi膰 zdj臋cia tak, 偶eby jak najmniej je przerabia膰. Chocia偶 nie ukrywam, 偶e jest to nie raz pomocna opcja.
    Pozdrawiam i 偶ycz臋 powodzenia!
    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, obr贸bka zdj臋cia to cz臋艣膰 jego produkcji. Niekt贸re owszem nie potrzebuj膮 du偶o kosmetycznych zabieg贸w, tak innym wyjdzie to na korzy艣膰, bo s膮 np w tematyce bajkowej i bez obr贸bki nie da rady ;)
      R贸wnie偶 pozdrawiam!

      Usu艅
  12. Fantastyczne zdj臋cia, ja bym nie przepadam za przerabianiem zdj臋膰 bo po prostu zawsze mi brak na to czasu

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, mi tak偶e cz臋sto brak czasu na posiedzenie przy zdj臋ciach tyle ile bym chcia艂a, ale jest to jednak 50% zdj臋cia wi臋c warto.

      Usu艅
  13. 艢wietne zdj臋cia, cudowne wprost. Czekam na kolejne posty z tej serii.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋, nied艂ugo kolejna ods艂ona si臋 pojawi :)

      Usu艅

Copyright © 2014 PARALUME PHOTOS , Blogger