niedziela, 15 maja 2016

before & after II

Hej kochani!
Tak jak obiecywałam już tydzień temu, stworzyłam drugi post beforeafter. Pierwszą część tej serii możecie obejrzeć tutaj klik skromnie mogę stwierdzić, że budziła całkiem duże zainteresowanie ^^ Zobaczymy jak z tą częścią będzie, oby podobnie.
Masa zdjęć, ponieważ był ogrom sesji od tamtego czasu (licząc dokładniej +-27), a ja nie chcę rozbijać już tego na więcej postów ;) Dziś od rana szykowałam zdjęcia i układ - istna katorga przy takiej ilości zdjęć na prawdę... Co ciekawsze po paru miesiącach ogarnęłam się, że z jednej sesji zdjęcia gdzieś sobie wyszły i nigdzie ich nie mam! Ale dzięki Bogu znalazły się tylko niestety chyba nie w oryginalnym rozmiarze [*] 
Doszłam do wniosku, że dużo też nie będę pisać, ponieważ troszkę słów na temat przeróbki zdjęć jest w tej poprzedniej części ;) Poza tym co tu dużo mówić wielkiej magii w tym nie ma, uczenie się metodą prób i błędów. Zebrałam większość sesji (wszystkie, które miałam w wersji czystego rawa), ponieważ nie wszystkie były z folderami bez przeróbki o.O nie wiem czemu? Te zdjęcia chyba sobie robią czasem spacer i nie wracają... Zdjęcia wybierałam w sumie jak leci, bo chodzi głównie o sam efekt before&after, ale jeśli ktoś chciałby zobaczyć konkretne ujęcie z jakieś sesji (linki pod zdjęciami) to proszę podsyłać mi linki np. w kom, a postaram się stworzyć oddzielny post ;)
#89 coraz bliżej 
Także zostawiam Was już i zapraszam do oglądania!
buziaki ♥




























































Ostatnie 4 sklejki jak wiadomo to jeszcze zapowiedzi ;)
Co sądzicie?


9 komentarzy:

  1. różnice ogromne... ale większość przeróbek na plus ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, niesamowite jak dużo potrafisz 'wyciągnąć' ze zdjęć! świetna robota, jestem pod wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. no nieźle, zdjęcia niby zwyczajne a po przeróbce oczu nie można oderwać, meggaa wpis ;*
    http://kariaxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia już przed retuszem wyglądają dobrze, a obróbką dodajesz im świetnego charakteru. c:

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 PARALUME PHOTOS , Blogger