艣roda, 11 stycznia 2017

Before & After III


Witam kochani 馃槝 Dzi艣 mam dla Was porcj臋 zdj臋膰 before&after z kilku sesji z zesz艂ego roku. Jest to ju偶 trzeci post z tej serii, mam nadziej臋, 偶e b臋dzie ich wi臋cej i wi臋cej, bo ciesz膮 si臋 du偶ym zainteresowaniem z Waszej strony 馃槃 My艣l臋, 偶e dobr膮 opcj膮 b臋dzie podzielenie takich post贸w na tematyczne #natura #inne #portety #stylizowane itp lub po prostu nast臋pne dwie sesje jakie uka偶膮 si臋 w kolejnym po艣cie wybierzecie Wy 馃槒
*czy tylko ja pa艂am takim uczuciem do nutki poni偶ej?!?! czy to ju偶 mi艂o艣膰?*
Materia艂 mam ju偶 gotowy tak偶e tylko wrzuci膰, u艂o偶y膰, co艣 sklei膰 i opublikowa膰. Na dole b臋dzie czeka膰 na Was sonda, w kt贸rej codziennie mo偶ecie odda膰 jeden g艂os na jedn膮 sesj臋, kt贸r膮 chcecie zobaczy膰 nast臋pnym razem w wersji before&after. T y l k o spokojnie, bo przed Wami jeszcze ca艂y post! Dzi艣 b臋dzie kr贸ciutko, poniewa偶 nie mam zbyt du偶o czasu 偶eby na spokojnie co艣 tutaj napisa膰 - ten tydzie艅 wyj膮tkowo mam zabiegany, a post chcia艂am doda膰 ju偶 w poniedzia艂ek lub wtorek, ale mi si臋 nie uda艂o. Wsz臋dzie mnie pe艂no od rana do wieczora je偶d偶臋 za r贸偶nymi rzeczami po mie艣cie, kilku godzinny przegl膮d allegro itp., poniewa偶 ju偶 trzeba si臋 obkupi膰 w gad偶ety do sesji i inne takie pierdo艂ki, tu lekarz, tam wypad na miasto... A w weekend wielka impreza 馃槺馃槏 Szykuj臋 si臋 na wypraw臋 do Tr贸jmiasta na studni贸wk臋 - oczywi艣cie jako fotograf, pierwsza studni贸wka jak膮 b臋d臋 robi艂a, stresik 艂apie. Zebra艂am sprz臋t i jeszcze czeka mnie ostatni wyczerpuj膮cy sprawdzian przed samym wyjazdem. Je艣li mi si臋 uda z艂apa膰 chwilk臋 w poci膮gu (jak nie usn臋 oczywi艣cie) to co艣 dla Was tutaj jeszcze przygotuj臋, na powrocie tak偶e postaram si臋 wrzuci膰 kilka przedpremierowych fotek ze studni贸wki. Tak bardzo nie mog臋 si臋 doczeka膰 aaaa! Wszystko oczywi艣cie b臋dzie na snapie 馃憣馃槀 chcecie to wszystko zobaczy膰 oczami fotografa? Dodajemy - olsoneek

Nie przed艂u偶aj膮c ju偶 zapraszam do obejrzenia moich poczyna艅 w ps
buziaki 馃拫






S e s j a  z  J u l k 膮  -  k l i k 
S e s j a  z  M a r t 膮  -  k l i k

Before&After II
Before&After I

I tak w 艣rodku porusz臋 jeszcze jedn膮 spraw臋, mianowicie dostaj臋 mas臋 pyta艅 odno艣nie tego jak co obrabiam, co robi臋 aby uzyska膰 taki czy taki efekt na zdj臋ciach i tutaj tak偶e moje pytanie, czy chcieliby艣cie abym zrobi艂a jaki艣 post-instrukcj臋 co i jak? Od razu ostrzegam, 偶e pojawi艂by si臋 dopiero w po艂owie lutego, bo wtedy mam ferie i b臋d臋 mia艂a czas, aby 艂adnie napisa膰 co艣 takiego dla Was 馃槉 Dajcie zna膰 czy interesuje Was taki post i je艣li tak to na przyk艂adzie jakiej sesji? Mo偶e jakiej艣, kt贸rej jeszcze nie by艂o? To by by艂a dobra opcja! Czekam na komentarze w tej sprawie.




CZAS NA SOND臉!

1 - Bartek (niepublikowana) 2 - Natalia (publikowane 2 foty) 3 - Dorota klik 4 - Karotka klik 
5 - Aleksandra & Karotka klik 6 - Kuba klik 7 - Karotka klik 8 - Karotka klik 9 - Karotka klik 
10 - Karotka klik 11 - ja hehe klik 12 - Marta (publikowane 2 foty) 13 - inne (oba zdj臋cia jako jeden pkt) klik 
14 - Kocie rewolucje klik 15 - ja zn贸w hehe klik 
Je艣li nie widzieli艣cie jakiej艣 sesji lub chcecie sobie przypomnie膰 wszystkie linki s膮 powy偶ej. Znajdzie si臋 tak偶e jeszcze kilka sesji, z kt贸rych obrobi艂am jedn膮 fot臋 albo w og贸le nic tak偶e to przy nast臋pnej okazji lub jak ju偶 cokolwiek obrobi臋 馃槀馃槀馃槀 zrozumcie brak czasu ... A teraz  G 艁 O S U J E M Y  na dole ↓



Nikon D5000 + Nikkor 50mm f/1.8

8 komentarzy:

  1. Twoja obr贸bka to 艣wietna robota, o fotografowania nie wspomn臋,bo przecie偶 nie bez przyczyny wpadam tutaj zawsze jak ukazuje si臋 nowy post... :) A program w kt贸rym przerabiasz, to Photoshop? ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋 :) Lightroom do wywo艂ania RAW a reszta w Photoshopie

      Usu艅
  2. B&A s膮 zawsze cudowne. Osobi艣cie jak jestem mega zadowolona z jakiego艣 efektu potrafi臋 przez 5 minut por贸wnywa膰 swoje zdj臋cia XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak偶e sp臋dzam mn贸stwo czasu podziwiaj膮c po藕niej haha :D

      Usu艅
  3. robisz przepi臋kne zdj臋cia! :O
    http://blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ale wida膰 r贸偶nic臋. Chetnie b臋de Ci臋 obserwowa膰, 偶eby nauczy膰 si臋 od Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © 2014 PARALUME PHOTOS , Blogger