Osiemnastka

piątek, kwietnia 08, 2016


Witam kochani! :)

Znów niestety po przerwie, ale wszystko dlatego, że kwiecień i czas ogarnąć ocenki na koniec roku... Dziś post ze zdjęciami z 18tki mojej znajomej z Trójmiasta (okolic żeby nie było, że niedomówienie haha ;p). Była to moja druga 18tka, na której robiłam zdjęcia - stresik wiadomo, ale jestem z siebie dumna, bo foty wyszły lepiej niż się spodziewałam!
A najważniejsze jest to, że podobają się dziewczynom ;3 Z czego podwójnie się cieszę. Wyszło mnóstwo materiału także musiałam się zmierzyć z wybraniem tych najlepszych zdjęć do postu i w końcu (po dłuższym czasie) jest haha. Jak wszyscy dobrze wiemy fotografowanie takich imprez nie jest moim ulubionym zajęciem czy klimatem, w którym gustuję, ale kwestia czasu, nauki, wprawy i powinno być coraz lepiej, ba musi być lepiej! Myślę, że przebrnę przez to i z czasem będę cykać mnóstwo fot z urodzin itp ;)

Dzięki wspaniałemu towarzystwu i miłej atmosferze narobiło się tych świetnych ujęć :3






































Nikon D5000 i Nikkor 50mm 1.8/ 18-55 3.5-5.6 lampa błyskowa Voking VK900

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos