Lights

niedziela, grudnia 27, 2015






ANIA



Kolejna new face u mnie :) Bardzo pozytywna dziewczyna, chyba jeszcze z nikim tak kontaktowym nie współpracowałam! A to się chwali, ponieważ jest to bardzo ważne podczas sesji. Kontakt cały czas z modelką - rozmawianie, żartowanie i śmianie się to podstawa udanej współpracy. Nasza sesja wyszła dokładnie tak jak była zaplanowana, wszystko dopięte na ostatni guzik - nawet kupowanie w ostatniej chwili w pepco uszu renifera haha. Ekipa oświetleniowa w postaci dwóch telefonów z włączonym fleszem spisała się wyśmienicie za co pięknie dziękuję Sylwii ♥ Małe a ile można zdziałać, co do samego pomysłu to chyba był najlepszy pomysł roku! Awesome! 

Anię poznałam przez ask.fm co świadczy o tym, że jednak niby bezsensowne portale jednak są do czegoś przydatne. Bardzo dziękuję za taką ładną liczbę odsłon ostatnio i coraz większe grono na fanpage czy instagramie :) 




27 grudnia - 2 stycznia przyjmuję chętne osoby lub pary na zdjęcia na terenie Ostrowca Św/Ćmielowa i niedalekich okolic. Jeśli macie jakiekolwiek pytania co do sesji itp. link do mojego fanpage znajduje się na końcu postu. Nie gryzę, śmiało piszcie :)
































***









FANPAGE         |       ASK         |       PHOTOBLOG         |       INSTAGRAM



Nikon D5000 i Nikkor 50mm 1.8

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos