Summer In The Hat

sobota, lutego 27, 2016


KAROLINA

Sesja wykonana dość dawno temu a mianowicie przed wakacjami 2015. Nie była publikowana, ponieważ czekała na specjalną okazję, z której w końcu nie skorzystałam. Sama nie wiem czy żałuję z tego powodu czy nie - nie mam jakiś skrajnych odczuć co do tego. Postanowiłam, że zostawię ją na czas kiedy akurat będę miała mnóstwo nieobrobionego materiału, a trzeba będzie coś wstawić na bloga i oto jest właśnie taki moment.
Mam do tej sesji wielki sentyment, ponieważ była to jedna z pierwszych sesji wykonanych nowym obiektywem a dwa, że wyszła perfekcyjnie tak jak wtedy chciałam. Sam fakt, że była zrobiona tak dawno temu, a nadal budzi te same emocje...
Różni się od sesji, które robię aktualnie i gdybym miała robić ją teraz to wyglądałaby zapewne zupełnie inaczej. Inny sposób obróbki, więcej umiejętności. Możliwe, że nie miałaby już takiego uroku. Lubię mimo wszystko.

PRZY OKAZJI PRZYPOMINAM O KONKURSIE !!!
KLIK KLIK KLIK























Nikon D5000 i Nikkor 50mm 1.8

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Jeju *.* Jaką perfekcyjność ! Cudowne każde zdjęcie,każdy detal jest idealny *.* Cudowny kapelusz i biała sukienka !
    Sesja jest cudowna zakochalam się w niej i tak bardzo przypomina o wakacjach :(*Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat to jedna z Twoich lepszych sesji, mimo że myślisz, że dziś mogłaby inaczej ona wyglądać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjecia :)
    Pozdrawiam :*

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos