czwartek, 22 czerwca 2017

Before & After VI

Before & After VI

Witajcie w VI odsłonie serii Before&After, dawno już nie było posta z tej serii, ale zebrałam się w końcu i nadrabiam braki😁 Niedługo dobiorę kolejne sesje do naszego słynnego i lubianego przed i po, także będzie w czym wybierać! Pierwsza sesja to ujęcia z Karotką z końcówki kwietnia 2016, jedna z dość przełomowych sesji, która zmieniła moje podejście do obróbki zdjęć. Było zimno i nieprzyjemnie, ale wyszło pięknie 👌 Druga sesja także z Karotką, tym razem w studio, całkiem spontanicznie - chyba takie szybkie sesje wychodzą mi najlepiej, kiedy pomysł tworzy się na już 😜 A trzecia to outfit na bloga, jedne z moich ulubionych kiedy staję przed obiektywem. W dodatku całkiem zdolnej bestii 😋 Wszystkie linki znajdują się pośrodku postu.
Znów się przypominam i przypominać będę, że serdecznie zapraszam do siebie na zdjęcia, jako że zbliżają się wakacje i będę mieć dużo więcej czasu na realizacje projektów 💪 W planach są wakacyjne zniżki! Szukam także nowych modelek i modeli do mocniejszych projektów - info na priv.
Zostawiam Was z moimi poczynaniami obróbkowymi, dajcie znać jak Wam się podoba oraz zagłosujcie w ankiecie na sesje, które chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście z tej serii!
do następnego
buziaki 💋




S e s j a  z  Karoliną   k l i k 
S e s j a  z Karoliną II  -  k l i k
O u t f i t  -  k l i k

Before&After V
Before&After IV
Before&After III
Before&After II
Before&After I

Bardzo mnie cieszy, że jest już Was tutaj 56 osóbek i mamy już prawie 60k wyświetleń! Niesamowite 😁 Przy okazji zapraszam Was na kanał na yt jeśli ktoś nie widział filmików z backstage'u  k l i k  dużo jeszcze jest w przygotowaniu, ale niedługo ujrzy światło dzienne! Jeśli wchodzisz na mojego bloga kiedy pojawi się nowy post, czytasz i starasz się być na bieżąco to kliknij obserwuj i pokaż mi, że jesteś tu ze mną 😁 Będzie mi niezmiernie miło!








1 - Bartek (niepublikowana) 2 - Natalia (publikowane 2 foty) 3 - Dorota klik 4 - Karotka klik 5 - Aleksandra & Karotka klik 6 - Kuba klik 7 - Karotka klik 8 - Karotka klik 9 - Karotka klik 10 - Karotka klik 11 - ja hehe klik 12 - Marta (publikowane 2 foty) 13 - inne (oba zdjęcia jako jeden pkt) klik 14 - Kocie rewolucje klik 15 - ja znów hehe klik

Jeśli nie widzieliście jakiejś sesji lub chcecie sobie przypomnieć wszystkie linki są powyżej. Sonda nie będzie miała ograniczenia czasowego, przed napisaniem kolejnego postu z tej serii po prostu sprawdzę wyniki.
G Ł O S U J E M Y  na dole ↓



Nikon D5000 + Nikkor 50mm f/1.8

niedziela, 18 czerwca 2017

Fashion

Fashion
WIKTORIA 💗

To uczucie kiedy znajomi z gimnazjum piszą w sprawie sesji zdjęciowej - bezcenne. Bardzo miło jest pośmiać się z dawnych czasów podczas sesji, a później powspominać przy piwie nad Wisłą wspólne akcje. Nie widziałyśmy się daaawno daaawno więc było co do opowiadania, można rzec, że więcej gadałyśmy niż robiłyśmy zdjęć😉. Początkowy zamysł był zupełnie inny, wyszło jak zawsze, ale jestem w 100% zadowolona. Najbardziej podoba mi się część dosłownie pod mostem 😂, a jaka jest Twoja ulubiona część/fota z tej sesji? Daj znać w komentarzu!
Koniec szkoły, a co z tym związane - więcej czasu na sesje, blog itp. także serdecznie zapraszam przed mój obiektyw!
Będę się pojawiać znacznie częściej na bogu czy innych social media, w tym roku mam dużo postanowień i celi do osiągnięcia, trzymajcie kciuki, wszystko będzie publikowane tutaj 😉
do następnego
buziaki 💋











***
Nikon D5000 + Nikkor 50mm f/1.8 / 18-55mm f/3.5-5.6

niedziela, 4 czerwca 2017

Feline love

Feline love
DALLAS ♥ 
Witam moi drodzy! Dziś słodko, szalenie uroczo, kolorowo i z mnóstwem miłości przedstawiam Wam nowego maluczkiego. Dallas to 3miesięczny kociak rasy British Shorthair. Niebiesko-szary kocurek z pięknymi żółto-pomarańczowymi oczętami. Narazie to malutkie cudeńko waży może niecały kilogram, ale jak dorośnie będzie to wielkie kocisko o masie 9kg. Żywa poduszka! 😄 Dallas jest najlepszym modelem pod słońcem, współpraca z taką kulką energii to czysta przyjemność.
Próbuję znaleźć odrobinę czasu w każdy weekend na bloga, sesje, filmiki, cokolwiek innego niż szkoła... ale niestety rzadko się udaje 😟 Jeszcze tylko kilka tygodni i w końcu będę mogła nadrobić wszystkie zaległości i pozbyć się wyrzutów sumienia. Przeraża mnie to jak czas pędzi 😥, ostatnio nie mam czasu nawet pomyśleć o codziennych sprawach. 










Nikon D5000 + Nikkor 50mm f/1.8

niedziela, 21 maja 2017

Four rings

Four rings
 ALEKSANDRA
Hej kochani! Dziś w końcu zebrałam na tyle czasu aby napisać post. Są zdjęcia, które już dawno powinny się tu znaleźć (i kilka innych postów, które czekają na publikację). Niestety nie udało mi się wcześniej dodać tego posta... Niby maj i w sumie to powinny być luzy w szkole... Nic bardziej mylnego moi drodzy, zwłaszcza po maturach i przed egzaminem zawodowym. 
Długo zeszło nam z Olą żeby znów się spotkać na zdjęcia, ale w końcu się udało i wracamy w wielkim stylu 😄I oto sesja, która pierwotnie miała wyglądać zupełnie inaczej haha. Nasze pozostałe współprace: pierwsza sesja, zimowa sesja i trochę innych ujęć z tej sesji: zapowiedź. Nakręciłyśmy także filmik, który znajdziecie na końcu postu 😊Przy okazji zapraszam na swój kanał na youtube KLIK, zobaczcie pozostałe filmiki backstage. Każdą naszą sesje uwielbiam, ale ta jest chyba najlepszą jaką zrobiłyśmy! Dajcie znać w komentarzu, która jest waszą ulubioną i czy podobają Wam się zdjęcia 😄Tyle czasu działam w Ostrowcu, a jednak niektóre miejsca są jeszcze nieodkryte. Będziemy to zmieniać!
do następnego!
buziaki 💋



















Nikon D5000 i Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6 oraz Nikkor 50mm f/1.8
Copyright © 2014 PARALUME PHOTOS , Blogger