Baby na targu || part one

czwartek, września 27, 2018


Cześć kochani! 
Dziś trochę w duecie i trochę osobno. Rzadko zdarza się, że fotografuję dwie modelki na raz przyznaję, ale takiej dwójce nie mogłam odmówić 😉 Dziewczyny się niesamowicie dopełniają, także pomagając przy ujęciach kiedy nie pozują razem. Wyśmienita atmosfera pracy, a zdjęcia same się robią, tylko później jest kłopot z wybraniem tych naj! Muszę przyznać, że wtedy miałam okropny dzień, a wyszłam z uśmiechem na twarzy większym niż zawsze - spotkanie trzech bab na targu to jednak to 😂 Dawno się tak dobrze nie bawiłam na sesji!
Jeśli ktoś by się zastanawiał gdzie robiłyśmy te zdjęcia uchylę rąbka tajemnicy - Targ Różyckiego w Warszawie, polecam! Sama uwielbiam tam po prostu przesiadywać, bo kolory i klimat jest niesamowity. Będę wrzucać częściami jak każdą sesję, a z tej mam ogrom zdjęć także trochę tego będzie 😏 Ah i to druga sesja wykonana nowym bejbikiem Nikonem D750, widać różnicę?

Koniecznie dajcie mi znać jak Wam się podoba i wpadajcie na IG jeśli chcecie widzieć co się u mnie dzieje na co dzień 😊
do następnego,
buziaki! 💋






I n s t a g r a m k i  :  A G A T A  ,   G O S I A
______________________________________________________________________________________
Zdjęcia zostały wykonane aparatem Nikon D750 i obiektywem Nikkor 50mm f/1.8

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo udana sesja! Fajne miejsce, dobór kolorystyki, no i oczywiście piękne modelki- to nie mogło się nie udać :D Co do Twojego pytania o różnicę pomiędzy tą sesją a wczesniejszymi: ja od razu zauważyłam lepszą, inną jakoś zdjęć, także zmiana sprzętu jak najbardziej wyszła Ci na plus. :)

    OdpowiedzUsuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos