Some foil art || Fotospokojna

poniedziałek, lipca 09, 2018

Cześć kochani!
Dzisiaj część zdjęć ze starszej sesji, pierwszej sesji z Małgosią jaką miałam przyjemność stworzyć. Kolejne części z serii kwiatowej wpadną trochę później ze względu na odrobinę różnorodności. Muszę przyznać, że lubię folię malarską w formie dodatku do sesji, jako tło daje ciekawe efekty i sprawia, że nawet prosty portret ze studia zamienia się w coś magicznego, a przy okazji jest też masa frajdy.Przy pomocy Remka udało nam się stworzyć te oto ujęcia. Nieskromnie dodam, że jest to moja jedna z najlepszych, jeśli nie najlepsza sesja w studio. Dajcie znać jak zdjęcia w odbiorze 😊
Jakoś ostatnimi czasy zawsze w weekendy na nic nie mam siły, a poniedziałki dają mi porządną dawkę energii do działania. Chyba w tegoroczne wakacje większość postów będzie publikowana na początku tygodnia 😋. Nowy początek tygodnia, nowe pomysły.
Tutaj instagram Małgosi --> KLIK

📷📍 Fotospokojna - Zespół Szkół Fototechnicznych
do następnego,
buziaki! 💋




_____________________________________________________________________
Zdjęcia zostały wykonane aparatem Canon 6D i obiektywem Canon 24-105mm 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. kto by pomyślał, że zwykła folia może dać taki efekt...
    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos