Greenhouse || part two

piątek, listopada 13, 2020

 
Dobry wieczór kochani!
W ten niezapomniany piątek 13, naszego wspaniałego 2020 roku - powróciwszy 😂 Po dwóch latach, ale lepiej późno niż wcale! Przyznam, że brakowało mi tego baaardzo i zdziwił mnie fakt, że przez ten cały czas jest tutaj ruch i pojawiają się nowe komentarze - bardzo miłe zaskoczenie. Nie ukrywam, że to także zmotywowało mnie do powrotu. Myślałam też nad czymś nowym, nawet samym portfolio... Czas pokaże, na pewno będę coś działać, własna domena...? Hmm zobaczymy 😊
Postawiłam na kontynuacje wpisów, aby nie wrzucić od razu najnowszych sesji z 2020 roku pomijając 2 lata zdjęć 😅, mam nadzieję, że jesteście pozytywnie do tego nastawieni. Poza tym objęłam sobie za cel reaktywację bloga i być może przywrócenie do życia jakkolwiek fanpage no może nie jakoś super wow do końca tego roku, bo z 2020 to nigdy nie wiadomo - am i right? Ale na pewno pojawi się sporo sesji, które nie były publikowane, no i duużo więcej zdjęć z sesji, które wrzucałam na instagramka, gdzie swoją drogą serdecznie zapraszam - tam jak zawsze najwięcej się dzieje.

Poza tym powiem szczerze, że zabawne uczucie zmieniać opis i dodawać sobie te 2 lata 😂😅
No i nie wszystko tutaj działa jak powinno po takim czasie, eh znów będę się bawić w szablonowanie itd itd, jakby ktoś był na bieżąco i chciał się podzielić jakimiś radami na temat tego co i jak się zmieniło to ja chętnie przyjmę każde słówko 💖
do następnego,
buziaki 💋















Ah te długie ciemne włoski moje ah ah 😭 i te jasne Karolinki 😭 miło sobie powspominać.
Jeśli ktoś dotrwał do tego pięknego backstegowego gifa to bardzo mi miło! A jeszcze milej i cieplej na serduszku zrobi mi się jak wrzucicie jakiś szczery komentarz od siebie 😉 No to wiecie co robić 😈

__________________________________________________________________________________________________________________________________
Zdjęcia zostały wykonane aparatem Nikon D5000 i obiektywem Nikkor 50mm f/1.8 oraz Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos