Light as a Feather

czwartek, kwietnia 02, 2015

KAROLINA


Dwie mini sesje połączone w jedno :) Zdjęcia były robione jakieś dwa tygodnie temu - widać jaką prędkość obróbki mam haha. To już druga sesja z użyciem piórek i mam nadzieje, że nie ostatnia. Ogromnie lubię efekty pracy z piórkami, uwielbiam zdjęcia z nimi - ale niekoniecznie już sprzątanie później...
Wpadnie post z przygotowań do świąt zapewne już niedługo :)
Mam nadzieję, że pod koniec kwietnia/początek maja mój blog i galeria ożyją nieco. Zamierzam się porządnie wziąć za sesje. Coś czuje, że bierze mnie choroba. Z taką pogodą to w sumie nie dziwne!


***
SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
W Święta okolice OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO/ĆMIELOWA !!!  

Z A P R A S Z A M

***


jakiekolwiek pytania ASK

Klikajcie w zdjęcia kochani!












***

zostałam posiadaczką ciekawych świeczek
co prawda u mnie pełnią inną funkcję - ozdobnika, są po prostu boskie piękne i zarąbiste!
 no kto by pomyślał kaktuso-świetczka ha? 
i to na stoisku pełnym ozdób na Święta Wielkanocne!


jestem ogromną miłośniczką takich dupereli, wszędzie coś podobnego u mnie w pokoju stoi
dosłownie wszędzie, mam słabość do takich malutkich rzeczy ❤
a te są wręcz cudne prawda?

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos