Touch Of Spring

czwartek, kwietnia 09, 2015

SYLWIA


Wiosenne ujęcia z piękną Sylwią! Dużo się napracowałyśmy i trochę pomarzłyśmy, ale jednak warto było! Obie świetnie się rozumiałyśmy nawzajem i to zaowocowało takimi efektami, z których jesteśmy dumne :) Czuję, że Sylwię będę miała przed obiektywem jak tylko pojawię się w Ćmielowie! Z nikim jeszcze nigdy tak szybko, dobrze i przyjemnie mi się nie pracowało.
Pierwszy raz zdarzyło mi się w święta, że miałam tyle rzeczy na głowie, że nie dałam rady napisać krótkiego postu nawet :o więc teraz to nadrabiam. Złapała mnie choroba to mam czas siedząc w domu haha.
Uczę się tworzyć nowe zdjęcia z lewitacją - pochwalę się efektami w następnym poście :)



SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M

jakiekolwiek pytania ASK

Klikajcie w zdjęcia kochani!















***

Wielkanocne ujęcia też muszą być co prawda odrobinę spóźnione ale to nic




You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos