Modern Girl

sobota, marca 28, 2015

KAMILA




Środowa sesja "MODERN GIRL IN WARSAW" z wspaniałą Kamilą! Wyszło perfekcyjnie jak dla mnie. Bardzo miło nam się razem pracowało, szybko i ciekawie. Mamy plany na kolejne wspólne sesje i oby było ich więcej. Chętnie zobaczę Kamilę jeszcze przed swoim obiektywem i nie ukrywam, że mam już parę pomysłów na swoje "wizje" - ale to pod koniec kwietnia bardziej.
Sesja w 100% wykonana tak jak powinna, a to mnie najbardziej satysfakcjonuje. No i ważne jest to, że modelce się podoba.

Jeszcze 3 dni szkoły i kolejna przerwa na tydzień, tylko tydzień, ale to zawsze coś. Planuję coś stworzyć w Święta, ale jeszcze nie jestem pewna co to do końca będzie. Tak czy siak coś nowego wpadnie. Może nawet wcześniej jeszcze. Zobaczymy :)

Serdecznie zapraszam na sesje w Warszawie i okolicach!



***
SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
W Święta okolice OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO/ĆMIELOWA !!!  


Z A P R A S Z A M

***


jakiekolwiek pytania ASK

Klikajcie w zdjęcia kochani!


























***

backstage




***

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos