Fashion

środa, marca 23, 2016


W zeszłym tygodniu miałam okazję pojawić się na pokazie mody organizowanym przez Szkołę Odzieżową w Warszawie i robić fotki z czego jestem ogromnie zadowolona, bo to pierwszy taki pokaz (pierwszy jakikolwiek pokaz wgl) jaki fotografowałam. Wydaje mi się, że całkiem zgrabnie mi to nawet wyszło :) Takie pokazy mniejsze lub większe są idealną okazją dla fotografa, aby znaleźć sobie ciekawe modelki! Ja już skorzystałam, po pierwszym tygodniu kwietnia mam nadzieję pojawią się wspaniałe efekty naszej współpracy :)
Marzec dobiega końca i robi się cieplej, a co za tym idzie więcej sesji na zewnątrz - czyli coś co uwielbiam. Po okresie świątecznym zaczynam zbierać "zamówienia" na sesje także zapraszam na FanPage i do napisania wiadomości prywatnej :) 
Niedługo także pojawią się zapewne sesje konkursowe oraz wiele innych sesji czy fotoreportaży, wraz z odejściem zimy wracam do życia i postaram się tutaj zaglądać częściej. 
Miłego oglądania, opinie mile widziane w komentarzach.






































Nikon D5000 i Nikkor 50mm 1.8 oraz lampa błyskowa Voking VK900

Ekipa Fotoniespokojna ♥

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos