Classy

środa, lipca 01, 2015

KAROLINA



Z tej sesji ostatnio jestem najbardziej dumna, bo nie planowałyśmy z Karoliną żadnych konkretnych ujęć. Poszłyśmy po prostu zobaczyć nowe miejsce, w którym jeszcze nie miałyśmy okazji robić zdjęć. Nowe miejsce, o którym mowa to Park Rydza Śmigłego. Zainspirowana zdjęciami u Mone postanowiłam się tam udać i zobaczyć co ciekawego w tym parku jest i byłam mile zaskoczona! Cudowny klimat. Jest niewiele zdjęć z placu parku, ponieważ było palące słońce, byłyśmy tylko we dwie i nie było nikogo do potrzymania blendy :( Jednak przypadły nam do gustu drzewka, które rosły na terenie parku i dawały spory cień. Dzięki różowo-fioletowej (chyba) szmince zdjęcia nabrały konkretniejszego wyrazu. Karolina to osoba, która ma szminki, błyszczyki i kredki do ust chyba w każdym możliwym kolorze i odcieniu! Niedługo mamy kolejne plany na następną sesję, będzie coś nowego czego jeszcze nie miałam okazji nigdy mieć przed obiektywem (jeśli wszystko uda się zrealizować) :)

BTW. już mamy ponad 8k wyświetleń, bardzo się cieszę! I dziękuję wszystkim, którzy wchodzą tutaj i czytają oraz oglądają moje prace :)



W TYM TYGODNIU JESTEM DOSTĘPNA W ĆMIELOWIE I OKOLICACH !!! ZAPRASZAM NA SESJE
 (woj. Świętokrzyskie)

SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M




































SUKIENKA - H&M



AM AM DOBRA SZMINKA




TO CHYBA KOCHAM NAJBARDZIEJ

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos