Naked mind

niedziela, czerwca 28, 2015

ASIA & EWELINA


Długo czekałam aż nadarzy się okazja na podobną sesję, ogromnie podobają mi się zdjęcia w wodzie :) I udało się! Jak co roku w wakacje spotykamy się z Ewelinką na sesje i tym razem nie było inaczej, a nawet pewnie będzie jeszcze jedna albo dwie wspólne sesje :) Będąc na mazurach możesz wybierać sobie jeziorko jakie chcesz, bo jest tego mnóstwo dookoła! Ja oczywiście, że nie chciało mi się daleko nigdzie wybierać pojechałam nad najbliższe jeziorko jakie było hahah.

Miałyśmy okrojony czas, ale było owocnie i zabawnie. A jeszcze lepiej, że udało nam się załapać na deszcz gdy akurat robiłam zdjęcia Asi i wyszło przecudnie! Później niestety wyszło słońce... czemu niestety? Ponieważ nienawidzę robić zdjęć w słońcu, najgorsze co może być. Trzeba było szukać cienia pod pomostem XD
Tę sesję bardzo bardzo lubię i jest kilka zdjęć, które szczególnie przypadły mi do serca.

Obiecuję, że pojawi się sporo postów, bo mam nadmiar materiału
Już zaczynam pisać kolejne posty!


W TYM TYGODNIU JESTEM DOSTĘPNA W ĆMIELOWIE I OKOLICACH !!! ZAPRASZAM NA SESJE
 (woj. Świętokrzyskie)

SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M


















THE BEST EWELINY

THE BEST EWELINY vol.2



THE BEST ASI


THE BEST ASI vol.2



 no to czas na backstage :)









You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos