Best Of

czwartek, lipca 09, 2015

KLAUDIA & SYLWIA



Hey hey! Kochani obiecałam jakiś czas temu, że zrobię post z najlepszymi ujęciami z kategorii "MAGIC" czekałam długo, ponieważ miałam pewien zamysł co do tych zdjęć, ale chyba nic z tego nie wyjdzie i w sumie po co mam je trzymać w ukryciu? Ano właśnie. Oto są te kilka najlepsze z najlepszych :) Mimo że jakościowo trochę się zrąbały (nie wiadomo jak gdzie i dlaczego) to i tak wyglądają super!
Spinam tyłek i piszę kolejne pare postów do publikacji do końca tygodnia, a już jutro kolejna sesja!
Czekajcie na efekty :)

POPRZEDNIA CZĘŚĆ SESJI             klik
POPRZEDNIA CZĘŚĆ SESJI vol.2         klik



DO KOŃCA TEGO TYGODNIA JESTEM DOSTĘPNA W ĆMIELOWIE I OKOLICACH !!! ZAPRASZAM NA SESJE
 (woj. Świętokrzyskie)

SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M























I już mamy ponad 9k wyświetleń! BARDZO DZIĘKUJĘ! 

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos