MAGIC

poniedziałek, maja 25, 2015

KLAUDIA & SYLWIA




Zrealizowałam tyle pomysłów w tej sesji, że głowa mała XD Całodniowa sesja - rzadkość, a jak wyczerpuje... Może się wydawać, że jest dużo zdjęć, ale tak naprawdę sesja jest okrojona z kilkudziesięciu zdjęć, które czekają na specjalną okazję i być może ukażą się jako te best best. Ale to kiedy indziej. Lubię współpracować z tymi dwiema Paniami, jest dobra atmosfera, mnóstwo śmiechu i praca idzie jak trzeba :) I to co powtarzam już któryś raz - jeszcze zawitają tutaj wielokrotnie!

Tuż tuż, jeszcze dwa dni. A ja w tym roku wyjątkowo czekam na tego 27 maja ^ ^ 
Jeszcze nie zdążyłam zrobić odbitek z mojego analoga, ale wywołany film robi wrażenie nie powiem.

TUTAJ POPRZEDNIA CZĘŚĆ SESJI       klik


SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M




























***

i przyszedł czas na backstage









You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos