BIAŁYSTOK

czwartek, maja 21, 2015


Witamy Białystok!

To był krótki bo 2-dniowy wyjazd, ale za to bardzo intensywny! Po pierwszym i to nie całym dniu zwiedzania byłam tak padnięta, że trudno to sobie wyobrazić, ale przynajmniej była piękna pogoda. Na następny dzień niestety już tak milusio nie było :( Nie zwiedziłam specjalnie dużej części miasta, ale chyba tą najciekawszą i najpiękniejszą część udało mi się zobaczyć :) Bardzo mi się podoba Białystok, jest to tak czyste miasto, że aż miło się chodzi gdziekolwiek (nawet do takiej biedronki). W porównaniu z Warszawą jest duży kontrast jeśli chodzi o tą kwestie właśnie.
Tylko przeszłam próg hotelu Villa Tradycja i się zakochałam w tym miejscu, taki cudowny klimat! Byłam tam tylko przez w sumie dzień z kawałkiem, a chcę wracać tam tylko kiedy będę mogła! W wakacje na 100% się tam pojawię :3
Moje jeszcze dwa punkty do zrealizowania w wakacje to obowiązkowo Zakopane i Trójmiasto! Nie będzie nudno w tym roku :)

Coraz dłuższe odstępy robię między postami przez to, że mój wolny czas jest ograniczony do krytycznego minimum. Spinamy poślady żeby podnieść sobie średnią i od 18 czerwca laba :) Raczej nie tylko ja czekam na czerwiec haha. Strasznie szybko miną ten rok, jak każdy już od jakiegoś czasu i ciągle szybciej...

W trakcie zwiedzania Parku Branickich w Białymstoku natknęłyśmy się na rozpoczęcie nocy muzeów i było hucznie (dosłownie). Pierwszy raz to ja mam też dużo zdjęć gdzie widnieje moja mordencja, ale też i moja mama się pojawi :)
Dużo zdjęć jak na tak krótki wypad, ale to dobrze, że tak dużo udanych! MIŁEGO OGLĄDANIA :)



SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M
















WAT?






ja latam! wowowow *o*                     









No i zaczęła się bardzo twórcza część postu, gdzie to moja Mama też intensywnie się udzielała.
Dzięki Mamo za pięknie zdjęcia, z których później masz beke na całego -.-

"ZRÓB COŚ Z TYMI WŁOSAMI"








 JEDNO pozytywne zdjęcie, dzięki Mamo. Tym razem się udało!









Ewidentnie mina nr 6 
"A ZAJEBAĆ CI?"











Kochana Mamusia chciała mieć panienkę z okienka haha 

Part 2 "LE DJ"
umarłam wraz z tym zdjęciem...

Part 3 *ok*





AKUKU?




TO ZDJĘCIE JEST MOIM ULUBIONYM Z CAŁEGO WYJAZDU ❤










 ŁOMŻING w Białymstoku pełną parą haha 




TAK BARDZO FIT :)


generalnie pozdro dla blogspota za utrudnianie pracy przy umieszczaniu zdjęć i braku możliwości dodania tekstu obok zdjęcia w pewnych momentach *uszanowanko*

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos