Lioness

czwartek, czerwca 18, 2015

ASIA


Jak przystało jedno z kilku best zdjęć otwiera notkę.
Post dość długi (w sumie to raczej sporo zdjęć), bo pisać to chyba nie będę dużo, chyba... Mam nadzieje, że dotrwacie do końca! :)
Planuję jeszcze ze 4 posty do końca czerwca. Bogato, a to wszystko przez to, że nie było mnie długo... Standardowo xx
Z dniem dzisiejszym zakończył się dla mnie rok szkolny, dobra średnia (wowowo) ale i tak wyszło do dupy, nauczyciele mnie nie lubią chyba lol.

Pierwszy raz gościłam piękną Asię przed obiektywem, mimo że chodziłyśmy do tej samej szkoły rok temu XD Świetna współpraca, bardzo owocna, a sesja krótka o dziwo. Zwiedziliśmy tyle miejsc, że szok. Zdjęć wyszło ogrom z czego jestem zadowolona, bo bardzo mało poszło do kosza :)
Moja mała lwica mam nadzieje jeszcze pojawi się w ciekawych odsłonach przed moim obiektywem.
Cudowny klimacik Łazienek Królewskich da się odczuć ❤❤❤

Oczywiście nie mogę zapomnieć podziękować mojej cudownej ekipie za pomoc!!! ❤
Spisali się wspaniale, każdy coś wniósł do powstania tych zdjęć.
Fryz: Natalia B.
Help: Beniamin R.


WEEKEND NA MAZURACH,
może uda mi się wyskoczyć na jakąś sesyjkę ;)


SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M





























i zwyczajowo backstage :


SŁODZIAKI 

BO JA MAM TE MOC

                                                                chyba coś siedzi mi na włosach!!!


ROBAL???




                        poczuj te fale nienawiści XDDDD

UCIEKAM BO IDĄ

                                                          no i jak to rzucasz?!

#MAMSMAKANAMACA

ALE TA WODA JEST MOKRA!

NAJLEPSZA EKIPA, MILIONY ❤❤❤

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos