Malwina || Sesja zdjęciowa nad morzem

sobota, października 07, 2017

MALWINA
Cześć kochani! Uznałam, że najlepszym pierwszym postem po powrocie będzie sesja. Dawno tutaj nic nie wrzucałam, a w końcu ten blog powstał po to żebym mogła się z Wami dzielić efektami zrobionych przeze mnie sesji zdjęciowych. Pierwszą powakacyjną niespodzianką będzie sesja zdjęciowa znad morza, którą miałam przyjemność zrobić podczas mojego pobytu w Gdyni 😍. Jak widzicie fotograf nigdy nie jest na urlopie, ciągle praca - czy to faktycznie w pracy, czy na jakimś wyjeździe, tak na prawdę to cały czas mamy przy sobie aparat. Można niekiedy nie traktować robienia zdjęć jako pracę, a relaks. Sama uważam właśnie takie sesje bardziej jako relaks niż pracę, ponieważ nie męczy mnie tak przyjemna część mojej pasji. Co innego kiedy pracowałam w fotolabie, praca z klientem, nie tylko robienie zdjęć, ale też nabijanie na kasę, drukowanie odbitek itp. to zdecydowanie zupełnie odmienna część i faktycznie jest męcząca po kilku godzinach.
Co do samej sesji - bardzo miło było mi zobaczyć moją koleżankę z czasów gimnazjów - tak Malwina to moja koleżanka z klasy 😊. Poza tym nie wyobrażam sobie lepszego miejsca na sesje zdjęciową niż plaża, taka sesja chodziła mi po głowie już bardzo długo i w te wakacje udało mi się! Aczkolwiek jestem zachłanną duszyczką i czuję niedosyt, takich sesji zrobiłabym jeszcze wiele, nigdy dość pięknych plaż 😂. Mam jeszcze kolorowe filmy do wywołania, bo nie mogłam sobie odmówić zabrania moich dwóch analogowych perełek nad morze, ale muszę się chyba bardziej zorganizować, bo jeszcze tego nie zrobiłam...
do następnego,
buziaki 💋















no i backstage:







zdjęcia wykonałam Nikonem D5000 z obiektywem Nikkor 50mm f/1.8 oraz Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6

You Might Also Like

7 komentarze

  1. zdjęcia z tymi belkami są mega! super pomysł
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, zdecydowanie bardziej przemawia do mnie kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia przy takich widokach to sama przyjemność! Sama chętnie wróciłabym nad morze ;) Pozdrawiam, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły przepięknie ! Magiczna jest ta sesja :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Bardziej podobają mi się w kolorze :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos