Halloween || sesja zdjęciowa z Karotką

niedziela, października 29, 2017

Witajcie kochani!
Dzisiaj porcja zdjęć na Halloween ode mnie i Karoliny, z którą już drugi raz tworzymy coś na tę okazję i znów towarzyszy nam dynia 🎃 naszą sesję  sprzed dwóch lat możecie zobaczyć tutaj. W zeszłym roku wyszło tak, że za późno się zaczęłam zastanawiać nad pomysłem, więc sobie po prostu odpuściłam. Z tegorocznej sesji jestem bardzo zadowolona 😊 Wyszło nam bardzo klimatycznie i przyjemnie, czego nasza dynia nie mogła powiedzieć po sesji... Była dosłownie zmasakrowana, ale środeczek wybrany przed jakoś przeżył i smakował wyśmienicie 😁 Dynię przygotowała dla nas moja mama 😘
Kolor włosów zawdzięczamy sprayowi z Rossmana z serii Colorista, trzyma się jeszcze trochę do tej pory 😮, ale za tę cenę to powiem szczerze, że go trochę mało... Generalnie pokrył włosy od zewnątrz, a na środek już nie starczyło, ale dla nas tyle było akurat. Karolina malowała się sama! 😍
Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale zawsze jakieś pechowe świece dymne mi się trafiają - zaczynają wybuchać itp... No i weź tu pracuj! Niektóre faktycznie ładnie dymiły i wszystko było okey, nawet udało nam się stworzyć słodziutką, różową mgłę na polanie 😂
Z życia fotografa - ten moment, kiedy w końcu zrobisz prawko i możesz szybko wrócić po szkole do domu, zapakować się w samochód i ruszyć na miejsce sesji, nie tułać się z tymi tobołami autobusem i tracić czas. Nareszcie coś co ułatwia i usprawnia pracę!

Chcielibyście posty z serii before&after, bo w sumie dawno nie było?
do następnego!
buziaki 💋







  
i już trochę backstage:






Jak już wiadomo, zostałam konsultantką Avon i chciałam Was moje drogie poinformować, że zostało tylko 9 dni na składanie zamówień z aktualnego katalogu - nowością są szminki w płynie! HIT! Będę testować i nie wiem czy wszystkie kolory z kolekcji nie trafią do mnie 😂😍 Są też fajne promocje 1+1 gratis, także zachęcam gorąco do przejrzenia, może się na coś skusicie! Zamówienia można składać przez mój sklepik oraz poprzez kontakt prywatny, śmiało! 
Link do sklepu --> klik Warszawa i Ostrowiec Św. dostarczam zamówienia za free, dodatkowo co 5 osoba zamawiająca u mnie dostanie  gratisy! Jeśli Twoje zamówienie przekroczy 100zł także wpadają gratisy!
Zimowy katalog już dostępny u mnie i zamówienia będzie można składać za 9 dni! 🎄


______________________________________________________________________________
zdjęcia wykonałam Nikonem D5000 z obiektywem Nikkor 50mm f/1.8 

You Might Also Like

9 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos