Clouds

poniedziałek, sierpnia 03, 2015



Po tygodniowej nieobecności wracam! *będzie co oglądać*
Znów ja i znów nie po tej stronie obiektywu co trzeba (niestety), brakuje mi sesji gdzie jestem po tej stronie co powinnam... Dwutygodniowy wypad na mazury udałby się gdyby nie pogoda w zeszłym tygoniu :( Ale pływanie na kajakach było więc gitarka! Czuję się jakbym wakacje spędziła głównie w samochodzie, ciągłe jeżdżenie z jednego końca Polski w drugi... przede mną kolejny wyjazd i miejmy nadzieję, że ostatni, bo już mi się nie chce XD


AKTUALNIE WARSZAWA - czekam na chętnych na sesje!





  • FP
  • PHOTOBLOG
  • jakiekolwiek pytania ASK















  • miliony pięknych zdjęć ❤❤❤


    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    BLUZA - RESERVED
    SPODNIE - AD' ORO JEANS
    BUTY - VANS

    You Might Also Like

    0 komentarze

    zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos