Grey Pants

poniedziałek, lipca 27, 2015

Outfit #6



Cześć! Dziś wyjątkowo skąpo w zdjęcia, bo były robione już na szybko przy zachodzącym słońcu... Ta żwirownia przypadła mi bardzo do gustu szczerze przyznam, a okulary i te buty to już mój musthave na co dzień! Spodnie to totalna nowość w mojej szafie, która wygrzebałam gdzieś z szafy mojej mamy haha, mają zapewne sporo lat już za sobą, ale są w doskonałym stanie i o dziwo nawet ze mnie nie spadają! Ich kolor to już mistrzostwo, bo u mnie w szafie górują szarości i czernie. Fason jak najbardziej na plus. Przyznam, że to mój ulubiony outfit na lato!
Niedługo kolejne nowości w trochę innej odsłonie :)


  • FP
  • PHOTOBLOG
  • jakiekolwiek pytania ASK





  • ten zestaw pokochałam ❤
    prezentuje się idealnie!  

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    BUTY - CCC
    SPODNIE - JUS DE FRUIT
    KORONKOWA KOSZUKA - ESMARA 
    KOSZULKA W KWIATY - CALLIOPE

    You Might Also Like

    0 komentarze

    zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos