niedziela, 16 października 2016

Bubble


NATALIA & KAROLINA

Dziś jedna z szybkich sesji w studio kiedy to muszę coś zrobić na zajęcia. Tak nie lubię pracować w studio... Jeśli chodzi o katalog itp to ok, ale portret? Nienawidzę monotonności tła jakie można mieć tylko w takich miejscach jak nasze szkolne piwnico-studio. Plener to chyba jedyne miejsce, w którym potrafię się porządnie skupić i pracować z przyjemnością, nie rozboli mnie głowa od ciągłego błysku lamp. Zwykły pokój byłby lepszy!
Ale do rzeczy, jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma, a że ta sesja (jeśli te kilka zdjęć można nazwać sesją) leżała sobie obrobiona no to myk na bloga, bo zastój a trzeba terminów pilnować. Dziękuję też bardzo dziewczynom, które dzielnie puszczały bańki loff!
Tak ogólnie to wybił już 100 post! He
Rzadko kiedy mam już wolny weekend, a chandra zbiera swój plon w tygodniu. Mam nadzieję, że nie będziecie musieli długo czekać na kolejny post, także trzymajcie też kciuki za mnie i za moje chęci do obróbki w tym miesiącu XD
buziaki ♥




Canon 6D i standardowy obiektyw chyba? (to co mamy w szkole, nie interesuję się)

4 komentarze:

  1. 24-105mm bodajże :D mam to samo, tyle że mi białe na bialym i czarne na czarnym nie idzie :( a zdjecia piękne❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki, miałam kmine czy to od 24 czy może szerzej lub od 70 XD efekty posiadania nikona. Pierwsze słyszę, że Tobie może coś nie wychodzić! Nie wierze! Dziękuje bardzo :*

      Usuń

Copyright © 2014 PARALUME PHOTOS , Blogger