KONKURS

piątek, lutego 26, 2016



Witam kochani!
Z okazji, że na moim FanPage wybiło ponad 600 like robię konkurs. Ktoś mi podrzucił pomysł i pomyślałam, że czemu nie? Miałam czekać do 1000, ale trochę by zeszło haha - na tą okazję wymyślę coś ciekawszego ;) Zasady znajdziecie poniżej, proszę przeczytać wszystko dokładnie co do słóweczka - wyjdzie Wam to na plus jeśli jesteście zainteresowani konkursem ;)

WYGRAJ SESJE ZDJĘCIOWĄ U MNIE ORAZ...


ZASADY:

1. Polub stronę Paralume Photos - Aleksandra Abłażewicz Fotografia.
2. Polub i udostępnij post na swojej tablicy z grafiką konkursową, który znajduje się na stronie wymienionej powyżej.
3. Wyślij swoje zgłoszenie na email: ppkonkurs@gmail.com , w którym zamieścisz swoje zdjęcie, imię i nazwisko, wiek oraz miejscowość, w której mieszkasz.

CO MOŻNA WYGRAĆ?

  • I MIEJSCE - sesja zdjęciowa (15 obrobionych zdjęć) + 1 najlepsze ujęcie wydrukowane w formacie 10x15/13x18/15x21/20x30

  • II MIEJSCE - sesja zdjęciowa (10 obrobionych zdjęć) + 1 najlepsze ujęcie wydrukowane w formacie 10x15/13x18/15x21

  • III MIEJSCE - sesja zdjęciowa (10 obrobionych zdjęć) + 1 najlepsze ujęcie wydrukowane w formacie 10x15/13x18


!!! Zgłoszenia można przesyłać do 9 marca, później będą one publikowane na mojej stronie w folderze "KONKURS". Do dnia 16 marca będą zbierane wyniki! Wygrywają najbardziej lajkowane zdjęcia, w przypadku gdy liczba like będzie równa będzie dodatkowy dzień lub sama wybiorę zwycięzcę. Sesja będzie zrealizowana do końca sierpnia. Myślę, że to dobry pomysł - zlikwiduje dużo problemów związanych z dogadaniem się co do terminu czy dojazdu. I uwaga konkurs dedykowany do szerokiej liczby osób, ponieważ mogą się zgłaszać osoby z Warszawy, Gdyni, Lidzbarka Warmińskiego, Ostrowca i niedalekich okolic z możliwością dojechania. Jeśli byłby ktoś chętny spoza tych miast proszę dołączyć to do zgłoszenia oraz upewnić mnie, że będzie mógł dojechać do wymienionych przeze mnie miast. Nie wypełnione zgłoszenia potrzebnymi mi informacjami oraz nie wykonanie wszystkich podpunktów z zasad konkursu będą automatycznie kasowane.!!!

Konkurs na lajki? A jaki to konkurs w takim razie? 
Taki konkurs nie jest bardzo wymagający jeśli chodzi o wysilanie się kreatywnie oraz jest prosty - jak na początek myślę, że taki właśnie będzie najlepszy, ciekawsze i kreatywniejsze pomysły na konkursy zostawię sobie na później. Najpierw chcę zobaczyć ile osób weźmie udział i jakie będzie zainteresowanie - im więcej osób tym fajniejsza zabawa! Poza tym uważam, że jeśli sama miałabym wybierać osoby, które wygrają to to już nie jest do końca konkurs...

UWAGA - zachęcam do wysyłania zgłoszeń, nawet jeśli nie zajmiecie jakiegoś miejsca w konkursie istnieje możliwość, że zaproponuję Wam sesję tak czy siak, bo spodobasz mi się np.. Poszukuję ciekawych i nowych twarzy do sesji ;) To możesz być właśnie Ty!

POWODZENIA !!!
i pamiętajcie o spełnieniu wszystkich zasad.

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos