Warm Light

niedziela, listopada 08, 2015




MARTA


Tym razem nie w roli ekipy wsparcia a modelki na mojej sesji! Jak zawsze wspaniale i niezawodnie się spisała :) Po prostu niezastąpiona w każdej sytuacji. Zdjęcia, które bardzo długo chciałam zrobić w tak delikatnej odsłonie z tym pięknym zachodzącym jesiennym słońcem w końcu są w publikacji! Yea, mamy to! Teraz mogę umierać, serio XD 

Bardzo przepraszam za opóźnienie z publikacją, ale jak widać moja strona jest w trakcie remontu, który niestety trochę potrwa... Diabeł tkwi w szczegółach, ale za tydzień góra dwa myślę, że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik :) Teraz tylko czekać, a ja biorę się do pracy. Postaram skupić się równie mocno na remoncie strony jak i na postach!


„Fotografia nie jest związana z patrzeniem, lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym, na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia, cokolwiek odczuwali.”  
                                                   Don McCullin

Sama prawda! Oceńcie sami, ale ta sesja jest potwierdzeniem na te słowa! W 100% oddaje sens tych dwóch zdań. Najcieplejsza jesienna sesja jaką miałam przyjemność tworzyć ♥
























MADE MY DAY






FANPAGE         |       ASK         |       PHOTOBLOG         |       INSTAGRAM 




Nikon D5000 i Nikkor 50mm 1.8

You Might Also Like

4 komentarze

  1. http://4.bp.blogspot.com/-wMMq7UZ4uYc/Vj3dB3hrN8I/AAAAAAAAFz0/84U3t4Y0zmA/s1600/_DSC0162.JPG
    Moim zdaniem najlepsze! Cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż nie mogę się napatrzeć! Naprawdę masz wielki talent, wyczucie i dobre oko, Twoje fotografie to coś niesamowitego, po prostu cuda ;)
    Najbardziej mnie urzekło to samo ujęcie co osobę wyżej, po prostu perfekcyjne, już się drukuje i będzie ozdabiać moją ścianę w pokoju, którą wypełniam inspiracjami fotograficznymi.
    Dzięki Tobie też zainteresowałam się Techników Fototechnicznym na Spokojnej i coraz bardziej się do niego przymierzam ;)

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję bardzo! Cieszę się, że moja praca zawiśnie na czyjejś ścianie jako inspiracja ♥ to daje ogromnego kopa do dalszej pracy!

      Usuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos