Beginning of Autumn

niedziela, września 27, 2015



KAROLINA

Przeciętna sobota - czyli co nastolatki robią wieczorami w lesie hahaha, bieganie w stroju kąpielowym to niecodzienny widok raczej. Piękna, ukochana i zimna jesień już tuż tuż. Będzie cudownie złoto wszędzie ♥ Tak szybko minął już cały wrzesień, za chwilę będzie grudzień i wszędzie śnieg i jeszcze zimniej wrrr...

Moja najlepsza i niezastąpiona modelka do zadań specjalnych spisała się na medal!


  • FP
  • PHOTOBLOG
  • jakiekolwiek pytania ASK

























  • You Might Also Like

    2 komentarze

    1. bardzo przyjemna, naturalna sesja. tak pięknie poradziłaś sobie z kolorami, że odpuściłabym sobie tutaj bw ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dziękuję za tak miłe słowa i radę! :) bardzo liczę się ze zdaniem osób takich jak ty - będących dla mnie autorytetem. jestem mile zaskoczona, że wpadłaś na moją stronę ;)

        Usuń

    zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos