Empikfoto

środa, września 28, 2016


Cześć kochani! 
Dziś przychodzę do Was z informacją i prośbą właściwie. Jak przedstawia zdjęcie główne chodzi o konkurs organizowany przez empik. Wzięłam udział, co prawda przed samym końcem terminu dodawania zdjęć... Ale lepiej późno niż wcale :) Proszę Was abyście odwiedzili linki, które umieszczę poniżej i jeśli możecie to zagłosowali na moje foteczky, za co z góry dziękuję :)

1        2        3        4       5

Każde dodane w kategorii portret, ponieważ no cóż nie ma co ukrywać w innych kategoriach się nie widzę... Może za kilka lat ;) Przy okazji jeśli ktoś nie wiedział o konkursie i zastanawia się to zachęcam - można wygrać bardzo fajne nagrody, a nie ma nic do stracenia! 
Konkursy konkursami i u mnie za jakiś czas pojawi się kolejny, ponieważ zbliżamy się do 100 wpisu i 50k wyświetleń :) Osoby, które brały udział w pierwszym konkursie i jeszcze nie wykorzystały sesji proszę o kontakt, ponieważ no cóż całego roku to nie będzie czekać i przeminie okazja po prostu. Także przypominam! 

Niebawem postaram się dodać kolejne posty z sesjami, a tymczasem próbuję odrobinkę jeszcze poprawić wygląd i funkcjonalność bloga. Może coś Wam się rzuciło w oczka co byście zmienili? Piszcie w komentarzach :) Tak samo odnośnie rodzajów postów, poza tymi sesyjnymi, może chcielibyście coś zobaczyć, poczytać o czymś konkretnym z mojego punktu widzenia, ect.? Planowałam wstawić gdzieś ankietę, ale mój blog chyba nie chce :/ Ucina lub nie ma tekstu, nice. Tak więc zostawiam Was z przyjemną muzyczką i konkursem.

buziaki ♥

 

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos