Marine City

środa, lutego 17, 2016


Wracam po dwu tygodniowej przerwie od blogowania, oczywiście z wielką radością! I mnóstwem zdjęć do pokazania. Ferie były taką małą odskocznią od bloga i sesji jakie robię na co dzień, trochę kiepsko to przyjmuję, bo mam wielki niedosyt teraz, a co za tym idzie sporo do nadrobienia.
Zwłaszcza na moim fanPage i tutaj. Znów zaczęło mnie ciągnąć do zmiany wyglądu i funkcjonalności bloga, ale chyba nie zbyt dobrze mi to wychodzi... Jeśli chodzi o html to jestem totalna (no może nie tak bardzo) noga i głowa mnie boli od patrzenia XD Także jeśli znajdzie się tutaj ktoś kto coś w miarę ogarnia i chciałby mi pomóc (odwdzięczę się oczywiście) to pisać pisać pisać!!! help!!! Na ten czas podoba mi się tylko nagłówek, który sama zrobiłam *dumna*, dobra narzekanie swoją drogą. Mam dla Was odrobinę zdjęć z części moich ferii, w które także byłam na kilka dni w Gdyni - w mieście, które kocham i podziwiam (i pewnie tam wrócę). Kto był ten wie jak cudownie spędza się czas w Gdyni czy w ogóle w Trójmieście, a kto nie był ten niech się wybierze! Zdjęcia głównie z Akwarium Gdyńskiego, do którego udało mi się wpaść po kilkuletniej przerwie odwiedzania tego pięknego miejsca, szkoda tylko, że pousuwali niektóre atrakcje :c Ale polecam jak najbardziej, chociażby i ze względu na powstałe tam fotografie naprawdę warto. Na spacerki wychodziłam wieczorem więc jeśli chodzi o widoki z miasta to ciężko niestety... News z mojego fotograficznego życia - znów przekonałam się do kitowego obiektywu, którym czarowałam na początku swojej przygody z nikonem i tak nadal go uwielbiam ♥
Co do mnie to staram się nadrobić nieobecność tutaj jak najszybciej jednak szkoła i gonienie z materiałem czasami przerasta, udowadniają to moje 3 nieobrobione sesje, które czekają już dłuższy czas a z dzisiejszym projektem na zajęcia foto to już nawet 4! Zbieram siłę, w weekend kolejny post chyba, że zbiorę się wcześniej, bo zdjęcia z drugiej części wyjazdu mam gotowe ;) Zdecydowałam, że to pójdzie na pierwszy ogień nadrabiania postów. 
Poza tym dobrze było by wiedzieć co poza zdjęciami z sesji Was zainteresuje na moim blogu, o czym chcielibyście poczytać, ale dodawanie ankiety także nie poszło po mojej myśli (do tej pory nie wiem czemu przycisk zapisz widget nie działa o.O?).




























Nikon D5000 i Nikkor 18-5mm5 1:3.5-5.6 oraz Nikkor 50mm 1:1.8

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos