Winter Light

środa, grudnia 23, 2015





KAROLINA ♥



Tak bardzo boli mnie to, że śnieg nie spał ani razu porządniej... Chciałam przed końcem roku zrobić sesję podczas opadu śniegu i chyba szlag trafi moje plany :(
Cieszę się, że wgl udało mi się znaleźć pare chwil żeby ogarnąć posta, ponieważ jest tyle rzeczy do zrobienia w domu... Każdy ledwo wiąże koniec z końcem. Choinki nawet jeszcze w planach nie ma, może jutro dopiero haha za to na pierniczki zawsze znajdzie się chwila :) Ciągle nic innego jak Święta i Święta, o niczym innym się nie rozmawia ani nie myśli...


Ta sesja jest inna, wyjątkowa na swój sposób... Dlaczego? Dlatego że to jest nasza pierwsza sesja bez backstage'u! Serio! Poza kilkoma selfie jakie zrobiłyśmy nie ma nic. Tylko normalne ujęcia - to był nasz drugi dzień zdjęć i chyba obie byłyśmy niedospane i bez humoru, a mimo to wyszło co tu dużo mówić zajebiście (skromnie dodam, że to nic nowego haha). Pracowałyśmy w prawie kompletniej ciszy co jest rzadko spotykane... Wgl to muszę Wam powiedzieć, że Bulwary Wiślane są przepiękne.

Zostawiam Was ze zdjęciami. Miłego oglądania :)


27 grudnia - 2 stycznia zapraszam na sesje! Działam na terenie Ostrowca Św/Ćmielowa bądź niedalekich okolic. Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziecie w linkach na końcu postu :)



























FANPAGE         |       ASK         |       PHOTOBLOG         |       INSTAGRAM



Nikon D5000 i Nikkor 50mm 1.8

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos