The Cootchaps

czwartek, grudnia 03, 2015



Ostatnio miałam przyjemność uwieczniać koncert tak pozytywnych ludzi, że tylko kiedy wchodzi się do pomieszczenia, w którym przebywają od razu zaraża się ich optymizmem! 3 godziny spędzone w ich towarzystwie mija jak niespełna godzina, nie wiadomo kiedy. Mimo że nie grają długo i na początku była ich tylko 2 - aktualnie 5 - na wejściu już robią ogromne BOOM i trzymają tak do końca! Sama przyjemność współpracować z nimi - narazie miałam okazję dwa razy - zobaczymy co z tego wyjdzie jeszcze :)



#mój_pierwszy_raz_z_lampą  
#bądźcie_wyrozumiali  
#ale_się_jaram_bardzo



Polecam sobie włączyć i podkręcić głośność - umili oglądanie zdjęć, które tak naprawdę będą dopełnieniem tego video - tego co tworzą ci wspaniali ludzie.



PRZY OKAZJI WPADAMY DO NICH NA FEJSBUCZE KOCHANI






z serii "BOŻE CO WY GRACIE" ~ KEBI ♥











 jak jeden mąż hahaha



 moje ulubione ♥




sala wypełniona po brzegi - to chyba o czymś świadczy! - po rozpoczęciu koncertu nie miałam gdzie się ruszyć praktycznie :o ciężka praca fotografa haha






Kilka wybranych ujęć z wspólnej sesji jakoś z wakacji :)
3 moje ulubione ♥





FANPAGE         |       ASK         |       PHOTOBLOG         |       INSTAGRAM




Nikon D5000 i Nikkor 50mm 1.8

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos