Contrast

sobota, października 10, 2015



KAMIL


Nowa współpraca, nowa twarz, nowe doświadczenia, nowe znajomości. Wszystko nowe!
Ciekawie jest pracować z zupełnie obcymi ludźmi, których poznajesz dopiero w trakcie sesji... Miłe uczucie jeśli pracuje się i ciągle o czym rozmawia. Przynajmniej nigdy nie jest nudno :)
Tak jak obiecałam co weekend kolejne posty, przyszły tydzień trochę inaczej wypadnie przez niektóre iwenty jakie będą po drodze, liczę że wpisy pojawią się częściej. Jest to moja druga taka współpraca, ale na pewno nie ostatnia! Niedługo pojawią się kolejne nowe twarze przed moim obiektywem! Doczekać się nie mogę!
Zimny i nieprzyjemny październik i mi także dał w kość, ponieważ leżę sobie teraz z herbatką i paczą chusteczek pod kocykiem... No nic, zostawiam Was z wspaniałym gościem i ze zdjęciami jakie udało nam się stworzyć ♥ a ja biorę się w końcu za tą playlistę XD

Ostatnio także pojawiłam się na maxmodels (znów) dzięki czemu właśnie taką współpracę udało się nawiązać :) zapraszam:





  • FP
  • PHOTOBLOG
  • MAXMODELS
  • jakiekolwiek pytania ASK


























  • You Might Also Like

    0 komentarze

    zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos