Pink Flower

sobota, lipca 25, 2015

Outfit #3



Hej Hej! Długo nic nie pisałam, bo wakacje na mazurach to w sumie ciężka sprawa... Nie ma zasięgu i internetu! Dzicz jak nic... Ale jest Ola dorwała się do cywilizacji haha. Kolejny post z moją mordencją, ponieważ moje plany sesyjne jak nigdy legły w gruzach... Przykra sprawa :c
Jeszcze kilka razy się tutaj niedługo pojawię, ale będzie też coś ciekawszego niż ja! Niebawem. Został jeszcze tylko tydzień na mazurach, jeden już za nami. Jak co roku czuję już te zapierdzielanie rowerkiem i na piechotkę wszędzie, dosłownie. Pierwsze zdjęcie już nie mówię jakie, ale aktualnie lepszego nie ma... No nic.

Zapraszam na sesje wszystkich chętnych! :)


19 - 30 LIPCA SESJE W LIDZBARKU WARMIŃSKIM I OKOLICACH !!!
Z A P R A S Z A M











nie mogło się obejść bez olcikowej twórczości ^ ^ 

  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KOSZULKA - RESERVED
SPODENKI - H&M
BUTY - ADIDAS
BRANSOLETKA - LILOU

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos