Two Months

sobota, maja 09, 2015

KLAUDIA & SYLWIA


 

Mam zaszczyt przedstawić moją ostatnią, bardzo ciepłą sesję. Wowow w końcu :)
A jeszcze do końca nie wszystko jest w kupie i jest gotowe na publikację więc spodziewajcie się kilku części tej sesji w przyszłych tygodniach maja :) Nie ukrywam sama się niezmiernie cieszę, że wreszcie udało mi się coś sklecić do postu. Zaczęłam pisać ten post po 22 a o której skończę nie chcę wiedzieć... Narazie mam wybrane jedno (czołowe) zdjęcie, które pojawi się w tym poście (brawo dla mnie), wszystko wyjdzie w trakcie - jak zawsze ^ ^

23:05 Olson wybrał komplet zdjęć do 1cz. postu - sukces trwający prawie godzinę XD
Odkąd zaczął się maj, a właściwie połowa kwietnia mogę latać na sesje non stop, tylko szkoła? Właśnie jak dla mnie już nie bardzo chce się tam chodzić siedzieć nudzić się niezmiernie na polskim czy historii (tak najbardziej nudzące mnie lekcje - chrapałabym ile się da), tak śmieszne jest to, że rano ledwo podnoszę się z łóżka myśląc o tym, że jednak muszę iść do tej szkoły. Z niecierpliwością czekam na czerwiec, w sumie to lipiec bo jeszcze cały czerwiec w szkole (hura!)
Zbierałam się do napisania tego postu chyba z 3 dni, no nie ważne - już jest :)
23:30 Olson kończy, bo już ledwo patrzy na klawiaturę  d o b r a n o c
btw. miłego oglądania (moim zdaniem mniej ciekawej części sesji - czekajcie na kolejny post)

btw2. 17 dni i 38 minut (+- 30 min) do moich urodzin (każdy chciałby o tym wiedzieć taktak) - to najbardziej ekscytująca rzecz (poza dniem mamy i miny przy odpakowaniu prezentu) w jakże pięknym i cieplutkim miesiącu maju nie licząc tejże oto sesji bum bum cyk cyk :

SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M





te obcięte buty .-.






takie ujęcia lubię najbardziej hahaha KC KLAUDIA ❤


















miliony ❤❤❤
Ponarzekałam sobie na zdjęcia, fajny backstage też jest no to 100% postu  d z i ę k u j ę  d o b r a n o c  x2

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos