Pink flowers with Małgosia || part two

niedziela, czerwca 17, 2018

Cześć kochani!
Dziś mam dla Was drugą część sesji z Małgosią. Zdradzę, że czekają na publikacje jeszcze dwie takie części i przyznam, że wygodniej jest tak dzielić całą sesję i zapewne też ciekawiej się to ogląda 😊. Dodając niewielkie zmiany chciałyśmy delikatnie zmienić klimat każdej części. Każda część ma inne ujęcia, ciekawa jestem, która będzie podobać się najbardziej! Jeśli jeszcze nie widzieliście poprzedniej części to zerknijcie   t u t a j  koniecznie.

Chyba nie będę wiele pisać, bo rozłożyła mnie ostatnio choroba... Jak jest ciepło! No tragedia. Także jeszcze dochodzę do siebie i nie wykrzesam z siebie długich tekstów. Chciałam tylko napomknąć tutaj, że od dziś właśnie przez jakiś tydzień jestem w Ćmielowie/Ostrowcu Św. i chętnie zrobię coś nowego, także jeśli znajdą się zainteresowani to zapraszam do kontaktu! Na końcu wrzucę jeszcze grafikę z krótką informacją na ten temat 😉. Ugh mam już dosyć siedzenia w domu!
Tutaj instagram Małgosi ---> KLIK
do następnego,
buziaki! 💋







_____________________________________________________________________
Zdjęcia zostały wykonane aparatem Nikon D5000 i obiektywem Nikkor 50mm f/1.8 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jest klimacik, kolory świetnie się komponują, dziewczyna urokliwa i widać umiejętną rękę fotografa. Podoba mi się, krótko mówiąc, zaobserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne kadry ;) uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos