Summer memories | Kasia | sesja zdjęciowa część 2

poniedziałek, grudnia 25, 2017

Dzisiaj mam dla Was drugą część sesji z Kasią, której zapowiedź mogliście zobaczyć na moim fanpage i tutaj także. Miałam przyjemność gościć tę piękność w połowie lipca, dosyć późno publikuję wszystkie efekty, wiem. Chciałam dorzucić już filmik do tego, ale niestety doba dla mnie jest zdecydowanie za krótka i w natłoku wakacyjnej pracy i wyjazdów, a teraz już klasy maturalnej poległam i filmik odszedł w niepamięć na długi czas... Wrzucę go na pewno, ale jeszcze nie teraz. Jak będę miała więcej czasu i mniej na głowie, zajmę się tymi wszystkimi zaległymi filmikami i postami tutaj, ale narazie matura zbliża się do mnie wielkimi krokami i po prostu nie wyrabiam się z próbnymi oraz zaliczeniami w szkole i całą szaloną resztą... Nie byłam przygotowana na to, że nie będę mieć praktycznie czasu wolnego... I teraz jestem na siebie zła, że tak Was zaniedbuję przez ten brak czasu i energii. Ten post czekał tutaj chyba ze dwa miesiące niedokończony, bo nie było tyle czasu żebym dopieściła go ostatecznie i była zadowolona, ale już jest, nareszcie! Mam nadzieję, że w końcu znów wezmę aparat w rączki i coś pstryknę 😊. Mi zrobiło się ciepło oglądając te zdjęcia, na Was też tak działają? Dla miłośników zimowych kadrów mam kilka wcześniejszych postów: klik, klik, klik, klik. Trzymajcie kciuki za śnieg, może spadnie! Tak bardzo chciałabym coś stworzyć w takiej iście zimowej aurze 😁
Zasypuję Was dzisiaj mnóstwem zdjęć, ponieważ są też wersje b&w, nie chciałam już rozbijać tego na dwa oddzielne posty. Wybierzcie, która wersja przypadła Wam bardziej do gustu, jestem ciekawa! Mój 2017 nie był wymarzonym rokiem pod względem ilości zrobionych sesji, ale wiadomo jakość nie ilość i tutaj jestem ogromnie dumna z siebie i wdzięczna osóbkom, które razem ze mną tworzyły ten 2017 rok, bo wyszedł z tego kawał dobrej roboty! Jeszcze mam Wam bardzo dużo do pokazania z tego roku, ale chciałabym wszystko pięknie opisać i dopiąć na ostatni guzik także nie będzie to tak hop siup, pamiętajcie - diabeł tkwi w szczegółach! 2017 kończy się dla mnie trochę za szybko, nie żebym nie cieszyła się na 2018 (choć stuknie mi już 20! 😲), bo czekam z niecierpliwością na wydarzenia, które są już na horyzoncie, wyłaniają się powoli - za 5 miesięcy no nawet w sumie trochę mniej, piszę maturę i będę musiała wybrać sobie studia, co jest ogromnym wyzwaniem dla mnie, bo ciągle mam za dużo opcji i rozważam każde za i przeciw. Mój czas wolny ograniczył się do minimum minimorum totalnie... i wygląda na to, że przynajmniej połowa 2018 będzie taka sama, kompletny brak czasu, nie bardzo mnie to cieszy, ale są sprawy, na których siłą rzeczy trzeba się skupić maksymalnie. Mam nadzieję jednak, że i w przyszłym roku uda mi się stworzyć coś co będzie budować moje portfolio i będę z tego dumna i życzę Wam tego samego moi drodzy! Najważniejsze to umieć docenić siebie i swoją pracę oraz włożyć we własny rozwój jak najwięcej serca! A teraz czas pooglądać piękną, radosną Kasię, którą pozdrawiam serdecznie! 😍 To wspaniałe uczucie pracować z osobami, które angażują się tak samo we wspólną pracę co ty, uwierzcie - spotkać takie osoby na swojej drodze i zrobić coś razem - niezastąpione.

do następnego,
buziaki 💋























Zimowy katalog Avon już dostępny! Zostało co prawda tylko 2 dni, ale spokojnie o następnym katalogu także Was poinformuję 😊. Warszawa i Ostrowiec Św. dostarczam zamówienia za free, dodatkowo co 5 osoba zamawiająca u mnie dostanie  gratisy! Jeśli Twoje zamówienie przekroczy 100zł lub zamawiasz u mnie już drugi raz także wpadają gratisy! Zapraszam do przejrzenia katalogu i składania zamówień, możliwość poprzez kontakt prywatny lub sklepik --->klik
Pojawią się także posty odnośnie kosmetyków przetestowanych przeze mnie oraz moje klientki, jak tylko zbiorę odpowiednią ilość na daną kategorię 😊 stay tuned!


W natłoku świątecznych przygotowań i końcówki roku nie zdążyłam Wam wcześniej życzyć wspaniałych, radosnych, ciepłych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szalonego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku, oby 2018 był dla Was rokiem pełnym nowości i sukcesów kochani! 
Czy Wy także macie odrobinkę czasu wolnego dopiero teraz?! Jestem padnięta 😂


_____________________________________________________________________
Zdjęcia zostały wykonane aparatem Nikon D5000 i obiektywami Nikkor 50mm f/1.8 
oraz Nikkor 18-55 f/3.5-5.6

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, naprawdę :)
    Czarno białe mają swój urok, ale w większości jednak kolor jak dla mnie wygrywa.

    donkeyponky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja :) Choć dziwnie ogląda się takie zdjęcia w grudniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy czerwieni wybieram kolor! Ta wersja jest oszałamiająca. :)
    Przy kolejnej stylizacji mam już problem, obie wersje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak wolę te w kolorze ;) chociaż obie wersje są super :)
    Udanego 2018! I pomyślnie zdanej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są trzy pierwsze zdjęcia, zakochałam się w wersji kolorowej

    OdpowiedzUsuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos