Jesienny Olson

sobota, listopada 11, 2017


Dziś na szybciutko wrzucam Wam zdjęcia zrobione już jakiś czas temu przez mojego chłopaka, który pierwszy raz robił zdjęcia na mojego bloga  w takim wydaniu😊 Moim zdaniem wyszło świetnie! Dzięki tej sesji mogę zmieniać profilowe co tydzień haha!Udało nam się złapać jeszcze tę jesień w kadrach, której coraz mniej niestety. Ze mną moja ulubienica Praktica LTL 3, z którą praktycznie się nie rozstaje. Muszę w końcu zebrać filmy do wywołania 😂Moimi ulubieńcami zdecydowanie są i będą także przez zimę cieplutkie i kolorowe sweterki! 
Powiem szczerze, że byłam jeszcze nastawiona na czerwone liście i jesienną sesję z modelką, ale niestety pogoda wtedy była paskudna i musiałam dać sobie spokój w tym roku... 😔
Dajcie znać czy podobają Wam się zdjęcia! Może będzie więcej postów ze mną po tej stronie aparatu, kto wie? 

sweterek Zara / spodnie  New Look / pasek Reserved / płaszcz Minikoko / plecak Centro

do następnego!
buziaki 💋



not bad, not bad 😂


 nieostre też są ok!

Zimowy katalog Avon już dostępny! Warszawa i Ostrowiec Św. dostarczam zamówienia za free, dodatkowo co 5 osoba zamawiająca u mnie dostanie  gratisy! Jeśli Twoje zamówienie przekroczy 100zł lub zamawiasz u mnie już drugi raz także wpadają gratisy! Zapraszam do przejrzenia katalogu i składania zamówień, możliwość poprzez kontakt prywatny lub sklepik --->klik
Pojawią się także posty odnośnie kosmetyków przetestowanych przeze mnie oraz moje klientki, jak tylko zbiorę odpowiednią ilość na daną kategorię 😊 stay tuned!


Zdjęcia zostały wykonane aparatem Nikon D5000 i obiektywem Nikkor 50mm f/1.8

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Piękne są te zdjęcia! :o
    Nie dość, że robisz świetne fotki, to jeszcze sama dobrze na nich wychodzisz. To nie fair :D

    http://donkeyponky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuję bardzo ♥
      Połowa zdjęć z takiej sesji jest nie do akceptacji... przez moje miny! XD

      Usuń
  2. Żeby mój chłop mi takie zrobił, to byłby cud ! Twojemu wyszły super, a Ty jaka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz go odpowiednio zachęcić,jak mnie moja Olcia
      :D

      Usuń
    2. Dziękuję!♥ Łatwo nigdy nie jest, ale warto, bo dzięki temu mam super zdjęcia!

      Usuń
  3. Piękne! Tylko więcej uśmiechu poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      akurat u mnie z uśmiechaniem się na zdjęciach jest ciężko :/

      Usuń
  4. Miłość Ci służy <3 Przepięknie wyglądasz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialne zdjęcia, bardzo podoba mi się sweterek! Ja niestety nie miałam czasu wybrać się na jesienna sesje :/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ujęcia! I przede wszystkim klimatyczne :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo fotogeniczna! Chłopak robiący zdjęcia - jak ty masz dobrze!
    Piękna kolorystyka!

    https://atenagrygiel-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne kadry, prawdziwy jesienny klimat ;) stylizacja też jest świetna idealnie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos