Back to school

wtorek, września 12, 2017

Cześć kochani! Witajcie po długiej przerwie 😊 Mam Wam trochę do pokazania, ale najpierw muszę się zająć organizacją postów i ich kolejnością... Wracamy do szkoły niestety, będzie szaro, zimno, deszczowo i ogólnie nie zachęcająco. Jesień to oczywiście bardzo piękna pora roku, ale wtedy kiedy nie pada deszcz i można wyjść na spacer podziwiać cudowne kolory na drzewach i nie tylko 😏 Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku uchwycić kilka kadrów ukazujących właśnie to piękno. Przede mną ostatni rok w technikum, czeka mnie klasa maturalna, ostatnie egzaminy zawodowe... a co za tym idzie dużo mniej czasu dla siebie i aparatu 😞 Mimo wszystko staram się zebrać całą moją energię nagromadzoną w wakacje i zacząć działać i w szkole i poza nią do rozbudowy portfolio. W tym roku będę miała mnóstwo pracy. Trzymajcie kciuki!
W wakacje udało mi się (w końcu) wyjechać tak jak planowałam od kilku lat nad morze ze znajomymi 😁 wszystko było pięknie, zdjęć mam mnóstwo i zapewne niedługo wrzucę oddzielny post. Tęsknota za morzem to chyba jedyne takie uczucie, które jest we mnie od czasu przeprowadzki aż do dziś i zawsze będzie, ale mówię Wam ja tam wrócę! Te wakacje były bardzo szalone, ekspresowe i nie było czasu na myślenie o czymś innym niż pakowanie się do walizek i wyjazdy 😋 Udało mi się także pod koniec wakacji i sam początek września pojechać w góry do Kościeliska. O ludzie widoki z okna tuż po przebudzeniu to jest nieziemska sprawa. Trzeba to zobaczyć samemu! Te wakacje były przełomowe w moim życiu, ale o tym kiedy indziej 😋
do następnego!
💋buziaki







 Zapraszam do siebie na instagrama @paralume_photos będę wrzucać sporo ładnych widoczków i zapowiedzi sesji! 😊

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Nie mogę się doczekać zdjęć z gór ! :) Powodzenia w nowym roku szkolnym :) Matura wcale nie jest taka straszna :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowym roku szkolnym! Trzymamy za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia! ;) a gdzie się uczysz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, fajnie, że udał się Wam taki wyjazd :)
    Powodzenia w szkole :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wyjazd był bardzo udany ;) Też niedługo jadę nad morze i nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Ja za tydzień na studia :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć przeczytałam i obejrzałam cały wpis to w pierwszej kolejności muszę napisać: Jejku jaki Ty masz piękny kalendarz! <3 A wracając do tematu zgodzę się z poprzednikami,że matura to nic strasznego i patrząc z perspektywy czasu osobiście nie rozumiem o co nauczyciele robili przez całe liceum tyle szumu :O Oczywiście stresu było co nie miara (szczególnie przed matmą),ale teraz będąc już na studiach magisterskich tylko się z tego śmieję :P W każdym bądź razie życzę Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos