niedziela, 18 czerwca 2017

Fashion

WIKTORIA 馃挆

To uczucie kiedy znajomi z gimnazjum pisz膮 w sprawie sesji zdj臋ciowej - bezcenne. Bardzo mi艂o jest po艣mia膰 si臋 z dawnych czas贸w podczas sesji, a p贸藕niej powspomina膰 przy piwie nad Wis艂膮 wsp贸lne akcje. Nie widzia艂y艣my si臋 daaawno daaawno wi臋c by艂o co do opowiadania, mo偶na rzec, 偶e wi臋cej gada艂y艣my ni偶 robi艂y艣my zdj臋膰馃槈. Pocz膮tkowy zamys艂 by艂 zupe艂nie inny, wysz艂o jak zawsze, ale jestem w 100% zadowolona. Najbardziej podoba mi si臋 cz臋艣膰 dos艂ownie pod mostem 馃槀, a jaka jest Twoja ulubiona cz臋艣膰/fota z tej sesji? Daj zna膰 w komentarzu!
Koniec szko艂y, a co z tym zwi膮zane - wi臋cej czasu na sesje, blog itp. tak偶e serdecznie zapraszam przed m贸j obiektyw!
B臋d臋 si臋 pojawia膰 znacznie cz臋艣ciej na bogu czy innych social media, w tym roku mam du偶o postanowie艅 i celi do osi膮gni臋cia, trzymajcie kciuki, wszystko b臋dzie publikowane tutaj 馃槈
do nast臋pnego
buziaki 馃拫











***
Nikon D5000 + Nikkor 50mm f/1.8 / 18-55mm f/3.5-5.6

6 komentarzy:

  1. Fajna delikatna sesja,mi艂o si臋 j膮 ogl膮da :) Mi najbardziej podobaj膮 si臋 uj臋cia przy p艂ocie z zieleni膮 w tle,uwielbiam tak膮 jasn膮,pastelow膮 kolorystyk臋 i delikatne 艣wiat艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pomara艅czowe t艂o rz膮dzi :) wysz艂o super :) i pi臋kna dziewczyna :)

    pozdrawiam!
    ~ m贸j blog ~

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pe艂ne delikatno艣ci, no pi臋knie wysz艂y! :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Pi臋kne zdj臋cia i pi臋kna modelka! Wszystkie s膮 艣wietne, wi臋c nie wiem kt贸re najbardziej mi si臋 podobaj膮, ale chyba wygrywaj膮 te ,,pod mostem''! :)

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © 2014 PARALUME PHOTOS , Blogger