Konkurs #2

sobota, listopada 26, 2016


Hej kochani! Sonda na blogu dobiegła końca, także nadszedł czas na rozpoczęcie drugiego konkursu na moich social media :) Zdecydowaliście, że konkurs odbędzie się na stronie Facebook'a, będzie to konkurs zarówno dla fotografów jak i modeli/modelek! Każdy znajdzie coś dla siebie, taką mam nadzieję.
Zasady i warunki konkursu są następujące:

  1. Musi być przynajmniej chętnych 10 osób inaczej konkurs zostanie odwołany.
  2. Muszą być także przynajmniej 2-3 osoby fotografujące, podejrzewam, że modeli/modelek będzie więcej :)
  3. Pod umieszczonym postem na moim FunPage osoby, które będą chciały brać udział muszą dodać komentarz w postaci:
    fotograf/model/modelka (jako kto bierzesz udział) oraz formułkę, którą przekonasz mnie dlaczego akurat Ty masz wygrać ten konkurs?
  4. Osoby, które chcą wziąć udział muszą także udostępnić post z konkursem z mojego FunPage u siebie na tablicy (oczywiście z ustawieniami publicznymi, ponieważ inaczej nie będę mogła zobaczyć czy ktoś wykonał dany warunek).
  5. Trzeba także polubić moją stronę na Facebook'u, do której link podam tu: KLIK.
  6. Jeśli nie jesteś z Warszawy/ Ostrowca Św. i ich okolic musisz upewnić się czy będziesz mógł dojechać do tych miast.
Wiem że losowanie jak i dodanie komentarza z formułką miało tyle samo głosów, ale chciałam żeby było odrobinę trudniej i ciekawiej za razem. Dobrze jest kiedy trochę się wysilicie i pokażecie, że faktycznie chcielibyście coś ze mną stworzyć. Nagrodą jest sesja zdjęciowa:
  • jako fotograf - wybierasz się ze mną na sesję, którą będę organizować po ogłoszeniu wyników konkursu, oczywiście wszystko będzie już przygotowane, przychodzisz na tzw. "gotowe" - jedyną rzeczą jaką musisz ze sobą wziąć to aparat :) będziesz jako drugi fotograf, mogę pokazać Ci jak pracuję oraz wytłumaczyć to czy tamto, pokazać sztuczek, których używam.
  • jako model/modelka - wybierasz się ze mną na sesję, wszystko będziemy dogadywać po ogłoszeniu wyników.
Co jeszcze ważne to to, że wygrywają dwie osoby! Jeden fotograf i model/modelka. Mam nadzieję, że będą chętni na taki konkurs i nie będę zmuszona go odwołać. Pamiętajcie o wykonaniu wszystkich podpunktów - w razie jakichkolwiek pytań proszę pisać wiadomość prywatną :) Bardzo proszę także rozważnie podejść do konkursu - nie chcę powtórzyć sytuacji z poprzedniej części, gdzie po jakimś czasie nie było kontaktu z osobami, które wygrały... I dalej nie wiem jak to będzie wyglądać, byłam zmuszona do ograniczenia czasu odbioru nagrody. Tym razem nie chcę takich sytuacji!
Jeśli chodzi o to, że musicie mnie przekonać to zdaję się na Waszą kreatywność. Przyjmuję każdą formę - taką z humorem i na poważnie :) Wybierać finalistów będę razem z chłopakiem także nie tylko mnie musie przekonać!

Konkurs będzie trwać do 10 grudnia (chyba, że osób będzie mniej to zostanie on przedłużony o tydzień lub odwołany). 11 bądź 12 grudnia dodam wyniki, chyba że będę zdecydowana wcześniej, wszystko wyjdzie w praniu ;)
No więc zaczynamy!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. W konkursie raczej swoich sił nie spróbuję, chociaż bardzo dobra inicjatywa, ale mam pytanie tego typu, czy podejmujesz się również "współpracy" z osobami, które nie są szczupłe czy boisz się, że Ci się obiektyw rozpadnie bądź aparat zapali na taki widok? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejmuję również takie współprace :) Staram się by każdy dobrze się bawił na sesji i był zadowolony z jej efektów, także serdecznie zapraszam do siebie :)

      Usuń
  2. Super blog <3 Obserwuję! :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że trafiłaś w moje progi i że się podoba :)

      Usuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos