New Year - New Me? I Don't Think So

czwartek, grudnia 31, 2015





Rok 2015 to był rok wielkich zmian w moim życiu. Przez tak krótki czas można przeżyć tak wiele, że ledwo da się to wyobrazić. Wszystko co 2015 przyniósł ze sobą uderzyło we mnie jak fala - były wzloty i upadki. Wiele cudownych chwil i sesji, których nigdy się nie zapomni. Mnóstwo nowo poznanych ludzi, którzy zostaną na długo. Ogrom nauki i doświadczeń dzięki, którym teraz robię to co kocham i jestem w tym coraz lepsza. Akcja nowy rok nowa ja u mnie nie przeszła - nowa ja zaczęła się na początku grudnia kiedy pojawił się ktoś kto wniósł w moje życie tą motywacje do zmiany - dziękuję. Nie ważne kiedy ważne żeby zmienić się na lepsze. Rok 2015 był też rokiem mnóstwa przykrych zdarzeń i zawodów, chyba podczas tego roku pobiłam rekord dotyczący osób, na których się zawiodłam myśląc, że ich znam. Oby rok 2016 był pod tym względem milszy for me, ale też pełen nowych wyzwań do podjęcia i osiągnięcia w końcu tego czego sobie zamarzyłam. Przekonałam się, że najważniejsze jest to żeby nie rezygnować z siebie i swoich marzeń. Każdy kolejny rok coraz bardziej mnie w tym przekonaniu umacnia. W końcu mój blog został założony w tym roku przez co 2015 będzie miło wspominany pod tym względem. Życzę Wam moi drodzy żeby nadchodzący rok był lepszy od tego i pełen przyjemnych chwil oraz szczęścia i radości. Udanego Sylwestra! 
 P.S Czy tylko moje plany co do sylwestra jak co roku zawsze pojawiają się dzień przed lub nawet tego samego dnia? XD



Przy okazji podsumowanie sesyjne tego roku pojawi się w styczniu, ponieważ nie mam przy sobie wszystkich zdjęć z 2015. Nie uda mi się także opublikować tutaj wszystkich sesji z tego roku, które mi jeszcze zostały, ale niebawem się pojawią :) Teraz zostawiam Was z masą zdjęć z mojego snapchata. 





You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos