Green? I Like It!

wtorek, listopada 24, 2015




Dzisiaj pozytywnie nawet przy okropnej pogodzie na zewnątrz, mimo że już 2 tydzień siedzę w domu klimat listopada udzielił mi się w najlepsze, niestety... Huśtawka humorów i w jednej chwili zupełnie inna playlista... Jest zbyt zimno już żeby z chęcią wyjść w plener porobić zdjęcia dlatego też pojawia się post ze mną (także niestety). Nie mam żadnych nowych zdjęć do zaprezentowania (jeszcze) czekam tylko aż wyzdrowieję i lecę na miliony sesji, bo już nie mogę wytrzymać... Te zdjęcia powstały głównie dlatego, że chciałam coś nowego obrobić w ps - to już chyba obsesja (chyba na pewno) to powinno się leczyć o.O 
Za długo siedzę w tym domu i nawet przykleiłam swoje prace na ścianie (w końcu po 2 miesiącach dałam radę - amazing!). Takie dni to rzadkość zwłaszcza podczas choroby - jednego dnia (albo nawet tylko pół dnia) czuję się świetnie, pięknie, zwiewnie, powabnie i nie wiadomo jak jeszcze - latać bym mogła nawet, a drugiego znów umieram w łóżku... Perfecto -.- Ale był jeden dzień kiedy dałam radę uśmiechnąć się do obiektywu i strzelić te 30 zdatnych ujęć (aplauz) nawet nieźle się przy tym bawiąc! 








Z serii "co ja mam w uchu?!" - zdecydowanie moje kolejne uzależnienie - TUNELE, niby chcesz te 6mm, bo małe i ładne i wgl wgl, a tu zaraz masz 10 i w końcu 16mm, pytanie JAK? No właśnie nie wiadomo... Po prostu leci tak jakoś, chcesz więcej i więcej :) Kiedyś może jakiś post o tym... Kiedyś, może... Może kiedyś... Bo coraz więcej pytań PO CO, CO TO, DLACZEGO, JAK, WGL JAK TO DZIAŁA, BOLI NIE BOLI, itp. 





 I w końcu przechodząc do sedna tego postu tak na prawdę kolejna część prezentacji GOLDEN ROSE #beauty. Ta firma to moje big  l o v e  tych kilku miesięcy i tak chyba zostanie. Tym razem kredka do oczu, którą wybrała moja mama w odcieniu brązu (Classics waterproof eyeliner nr 204) jest jeszcze niebieska (GR eyeliner nr 326), ale nie preferuję takich kolorów niestety... Kredka do ust, która pojawiła się już w jednym moim poście związanym z tą firmą (Emily lip pencil nr 201) uwielbiam ten odcień i wybieram się po kolejne z tej serii żeby wypróbować inne :) Pomadka do ust w kredce (GR Matte Lipstick Crayon nr 15) używam od czasu do czasu - delikatny odcień różu genialny i pasuje do wszystkiego ♥ 
Oraz wspominany już kiedyś lakier do paznokci GR Matte Satin Nude 04 - to cudo jako jedyny mój lakier jaki posiadam (a jest ich chyba 30-40 sztuk) trzymał mi się ponad tydzień w porywach do dwóch bez żadnych ubytków i zadrapań! Mimo że trzeba pomalować dwie warstwy i trochę długo poczekać aż się ładnie zaschnie żeby nie uszkodzić to jest to mój ulubiony lakier na świecie chociaż na początku narzekałam na czas schnięcia haha. W 100000000% polecam!!!

Wszystko na zdjęciach niżej :)
Linki na końcu postu :)








Od jakiegoś czasu kocham róże i zielenie - nie wiem czemu nie pytać, ale zrobiło się kolorowo w mojej garderobie i kosmetyczce - totalne wow, nareszcie. #elegancko





Gdy mam już dość klikania na pilociku po raz tysięczny żeby zrobić to jedno foto... Piękna jak zawsze.





Selfie w wianku na snapa/insta to podstawa jakby inaczej! #princess





Czasem w naszym życiu niespodziewanie pojawiają się osoby, dzięki którym znów odzyskujemy energię do działania i pozytywne myślenie. Taki moment nadszedł także w moim krótkim, ale jakże ciekawym życiu i tak oto staram się pracować nad tym wszystkim co osiągnęłam i dążyć do tego co mogę osiągnąć, ponieważ ktoś w końcu potrafił mi uświadomić jak wiele jestem wstanie zyskać. Moja ekipa wsparcia zaczyna się rozrastać.

Za to ludzie, którzy próbują nas zniechęcić, zniszczyć to co osiągnęliśmy są niewiele warci, tyle co nic, mniej niż zeroooo (haha sucho). Fałszywki czy ci, którzy zostawiają nas nagle, odwracają się do nas plecami aż się proszą żeby wbić im nóż w plecy, ale najlepszy sposób żeby ich wkurzyć to uśmiech na naszej twarzy i sukcesy osiągnięte w ciszy, a które będą za nas krzyczeć i wynosić nas ciągle wyżej. Najwyższy czas być "ponad to" i pokazać ile potrafimy z siebie wykrzesać. #motywacja na dziś





 Te dwa szkraby zawsze mi towarzyszą - gdzie bym nie poszła one za mną i za to je uwielbiam ♥
Mimo że już czasem mają dość pozowania do moich zdjęć zawsze gdzieś się przewiną jak mój grubasek niżej :3 A szczurek wyżej dał się nawet wyczesać na zdjęcia - robimy postępy haha.





Dziś trochę zanudzania lekturą - co dla mnie jest sukcesem, że piszę z taką przyjemnością dla innych! Poruszana różna tematyka... Mam nadzieję, że nie było tak źle i dziękuję za wytrwanie do końca! Good night kochani ♥



PODSUMOWUJĄC:

* kredka do oczu 5zł ---> http://bit.ly/1I97QQV
* kredka do ust 5zł ---> http://bit.ly/1PXF4Uy
* matowa pomadka do ust 12zł ---> http://bit.ly/1T1sLG0
* lakier do paznokci 8zł ---> http://bit.ly/1lgnO1o

KOSZULA - TATUUM
TUNELE - ARIF






FANPAGE         |       ASK         |       PHOTOBLOG         |       INSTAGRAM




Nikon D5000 i Nikkor 50mm 1.8
 

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos