Raindrops In Her Eyes

niedziela, października 25, 2015

OLA ♥

To była sesja dzięki której odzyskałam wigor i humor. Tak dużo energii i zabawy nie miałam na żadnej innej sesji. Ubaw niesamowity, w dodatku z nikim się tak dobrze nie rozumiałam jak z moją imienniczką na pierwszej sesji gdzie dopiero się poznałyśmy! Mnóstwo wspólnych tematów i spraw, w których miałyśmy to samo zdanie daje dużo przy robieniu zdjęć, od razu inaczej wygląda cała praca 😁 2 godziny skakania, biegania i szalenia na dworcu pkp, wspaniałe 2 godziny ♥ Mimo iż zawsze na pierwszej sesji z osobą, której nie znasz i nie wiesz jak się zachowuje i wygląda przed obiektywem jest ciężko to dumna jestem z siebie, że tak dobrze nam się dogadywało i powstało 40 wspaniałych zdjęć 😊 Klimat dworca strasznie mi się podobał dłuuuugi czas i już dawno chciałam zrobić tam sesje jesienną i udało się w końcu! Lekka mgła także nam troszkę pomogła. Jesteśmy w 100% zgodne, że zrobimy jeszcze kilka dobrych projektów niebawem. Pomysłów ogrom, gorzej z czasem wiadomo. 

Oglądamy i komentujemy! Każda wypowiedź mile widziana! 😊


















że niby taki rebel phi












mimo że to zdjęcie nie jest idealnie ostre podoba mi się bardzo ♥♥♥

DWIE ZAJEBIASZCZE ALEKSANDRY ♥

zapraszam na snapa!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Zapisz sobie w grafiku moje wesele za 5 lat! Będę miała najpiękniejsze zdjęcia na całym świecie, buziak :*

    OdpowiedzUsuń

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos