Sunrise

piątek, sierpnia 21, 2015

WERONIKA


Co robią przeciętne dziewczyny na wakacjach po 4:30? Szykują się na sesje na wschód słońca, ale co tam przecież to normalne wstawać zaraz po 4 :) Z dumą stwierdzam, że tegoroczne wakacje kończą mi się bardzo pracowicie, a efekty są ogromne! Niełatwo wstać o tak wczesnej porze jednak warto, choćby dla samego widoku wschodzącego słońca i zobaczenia jak taka nawet mała mieścinka jak Ćmielów codziennie budzi się do życia.
Sesja przekładana kilka razy w końcu zrealizowana mimo przeróżnych przeszkód. Czekałam na nią chyba cały miesiąc, pomysł siedział mi baaardzo długo w głowie. Była to chyba najbardziej wyczerpująca sesja jaką kiedykolwiek miałam. W dodatku podzielona na kilka części, tak samo będzie także z postami :) Części dalsze niebawem!

Ogromna dawka zdjęć!






  • FP
  • PHOTOBLOG
  • jakiekolwiek pytania ASK























  • BACKSTAGE OBOWIĄZKOWO:











    zapraszam do siebie na snapchat: olsoneek 

    You Might Also Like

    0 komentarze

    zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos