Euphoria

środa, sierpnia 26, 2015




WERONIKA


Jeszcze tylko 5 dni do końca wakacji... Szalenie szybko zleciało! Pracowicie jak nigdy również, to już chyba mój drugi tydzień gdzie codziennie siedzę w photoshopie przy zdjęciach, a jeszcze dużo przede mną! Hoho zapowiada się najbardziej zabiegany i pracowity tydzień. Powoli kupuję książki, zeszyty, długopisy i inne duperele do szkoły... końca nie widać, a Wam jak idą przygotowania? :)
W trakcje już kolejne kilka postów, które czekają na duuużą dawkę zdjęć, a ta jeszcze w procesie wywoływania hahah, w te ostatnie dwa tygodnie pobiłam chyba rekord siedzenia przed laptopem... Obróbka strasznie pochłania czas. Dzisiaj wyjątkowo zaskoczona po skończeniu przy photoshopie myślałam, że zajęło mi to przynajmniej godzinę-dwie mniej niż w rzeczywistości! Duuuży duuuuży szok! A przydałby się jakiś przerywnik między sesjami z Weroniką żeby nie było monotonnie do bólu :)

Bardzo słoneczna i ciepła sesja, muszę skoczyć wywołać sobie zdjęcia i powiesić na ścianie. Takie moje małe trofeum :)


  • FP
  • PHOTOBLOG
  • jakiekolwiek pytania ASK





























  • OSTATNIE UJĘCIE JEST TYM MOIM BEST BEST BEST Z CAŁEGO ROKU CHYBA, KOCHAM TAK, ŻE NIE MA SŁÓW NA OPISANIE JAK BARDZO ❤❤❤

    You Might Also Like

    0 komentarze

    zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos