Black White Grey

piątek, sierpnia 14, 2015



Post kompletnie dodany tylko dlatego, że jedna sesja przesunęła mi się o kilka dni i nic świeżego nie mam aktualnie... A coś dodać by się przydało w końcu, więc jest! Wakacje zbliżają się ku końcowi co bardzo bardzo bardzo źle przyjmuję do wiadomości, ponieważ minęły mi tak szybko, że nie dało się zauważyć kiedy a już koniec i trzeba kupować książki do szkoły... Najgorsze co może być w ostatnich tygodniach sierpnia to właśnie ta świadomość, że trzeba się już ogarnąć powoli, bo zaraz szkoła i będzie siedzenie przy książkach do późna żeby pozaliczać wszystko później jak najlepiej. No nic jeszcze dwa tygodnie kiedy nie muszę wstawać o 5. Trzeba wykorzystać to w pełni możliwości. Przez te dwa tygodnie zamierzam konkretnie spiąć tyłek i zrobić porządną sesję na zakończenie wakacji, to mój taki must have! Za jakiś czas będzie można spodziewać się efektów najbliższej sesji :)

W między czasie zbiorę wszystkie zdjęcia z tych dwóch miesięcy i zrobię post podsumowujący wakacje 2015, dobre wspomnienia i zdjęcia z idealnych momentów to moja pamiątka jaką będę trzymać w serduszku aż do następnych wakacji.

Szukam twarzy do pomysłów jakie chcę zrealizować do końca wakacji, poszłabym na milion trylion i pierdylion sesji, bo mam niedosyt od dłuższego czasu nie byłam na żadnej sesji i mnie to okropnie boli!!!


  • FP
  • PHOTOBLOG
  • jakiekolwiek pytania ASK





  • --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    KOSZULA - H&M
    KOSZULKA - RESERVED
    SPODNIE - JUS DE FRUIT
    BUTY - CCC

    You Might Also Like

    0 komentarze

    zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos