Jeans World

sobota, lipca 11, 2015

Outfit #1




Dziś wyjątkowo, ba nawet bardzo! Otóż Olcia po raz pierwszy stanęła po drugiej stronie obiektywu po zdjęcia do postu! Serio! Nawet mi ciężko w to uwierzyć, ale nawet spodobało mi się to dzisiaj. Brawo Marcin, bo to lada wyczyn! Odkąd zaczęły się wakacje i odespałam sobie trochę rozpiera mnie ogrom energii, miłe uczucie :) A więc biorę się solidnie za bloga i za posty. Czuję, że trzeba tu sporo pozmieniać... Miało wyjść trochę w klimacie fashion, ale no cóż nie wyszło (ups) to totalnie nie mój klimat najwyraźniej, ale chyba zacznę bawić się w trochę inne rzeczy odbiegające od portretów. Wszechstronność to podstawa! No dobra, ale to ostatnie zdjęcie wyszło jak najbardziej (daje okejke).
Dzisiaj miałam aż dwie sesje wow (tak w sumie to było wczoraj bo 0:40... sobie zauważyłam... ale nic tam... scrolluj dalej). Zdjęcia z tej drugiej już niedługo zostaną opublikowane :) A ja mam jeszcze w zanadrzu zdjęcia na post o kosmetykach hmmm co Wy na to?

Byłabym niezmiernie wdzięczna co do opinii na temat takich "innych" postów na blogu np. w nawet anonimowych komentarzach lub na asku :)



DO KOŃCA TEGO TYGODNIA JESTEM DOSTĘPNA W ĆMIELOWIE I OKOLICACH !!! ZAPRASZAM NA SESJE
 (woj. Świętokrzyskie)

SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M






tę jeansową kurteczkę to wielbię ponad wszystko, mimo że kupiona wieczność temu przez moją mamę prezentuje się cudownie z koszulą w palmy (tak bardzo czuć wakacje)




za to zdjęcie to oklaski normalnie... nie, miliony oklasków!

za to zdecydowanie też należą się oklaski!

btw. tak wygodnych butów z podobnego fasonu nigdy nie spotkałam, bije pokłony!

  ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KURTKA - MEXX
KOSZULA - RESERVED
SPODNIE - NEW YORKER
BUTY - CCC
ZEGAREK - GROL JEWELLERY

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos