Convenience

poniedziałek, lipca 13, 2015

Outfit #2



Tym razem duuuuża dawka zdjęć! Nic specjalnego i wyszukanego, ale za to bardzo wygodnego :) Tak bardziej na co dzień, czyli tak jak lubię najbardziej, bo rzadko kiedy pokazuję się w sukience czy spódnicy. Moją miłością były, są i będą spodnie jakaś podkoszulka i na to koszula! I tutaj wypadałoby zwrócić uwagę, że na moją suchą pupę ciężko znaleźć spodnie, które by nie spadały lub odstawały... a więc najlepszym rozwiązaniem jest albo szycie na zamówienie albo chodzenie po różnych bazarkach/halach targowych itp., ponieważ w tych wszystkich sieciówkach rozmiary są no "nierozmiarowe" bynajmniej na mnie. Ogółem nosząc rozmiar 34/36 weszłam w spodnie 32 i były za duże! Jak? Nie mam pojęcia, ale no ...
Moje czarne rurki są jak najbardziej prosto z takiej hali targowej jak np. marywilska w wawie. I jeśli chodzi o jakiekolwiek spodnie to chyba tam mam największy wybór na siebie! Szczerze mówiąc także nie są jakoś złej jakości, a wręcz przeciwnie... Kupiłam je sobie dobry rok temu i żadnych obtarć, przetarć ani podobnych, a kupione kilka msc temu spodnie high waist z ny (z poprzedniego postu) parę dni po zakupie już miały pozadzieranie miejsca... Jak? Nie wiem, ale betonowa dżungla chyba im nie służy jednak XD
Koszulę chyba podobnie znalazłam na jakiejś targowicy, w sumie nie wiem mam ją już bardzo długo i trzyma się zaskakująco dobrze!

Się rozpisałam! No nic, dziś witam Warszawę i pracowity tydzień. Spodziewajcie się kilku nowych sesji! :)


SESJE NA TERENIE WARSZAWY !!!
Z A P R A S Z A M



















a tak wygląda każda przeciętna sesja z Olcią, nigdy nie jest nudno :))))))) 
współczuje wrażeń osobom, które muszą codziennie przez to przechodzić...






















  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KOSZULKA - ATMOSPHERE
CROP TOP - STRADIVARIUS
BUTY - VANS

You Might Also Like

0 komentarze

zaobserwuj mnie na instagramie @paralume_photos